mako
פרסומת

ארקיע עולה שלב בתחרות לניו יורק: יותר טיסות, מחלקת עסקים ו"מהפכת מחירים"

באירוע שנערך היום בנתב"ג הציגה ארקיע מהלכים חדשים לחיזוק פעילותה בקו תל אביב – ניו יורק. החברה הישראלית השיקה מחלקת עסקים חדשה הכוללת מושבים הנפתחים למיטות שינה, תפריט קולינרי ייעודי ושירות VIP מלא. לצד זאת, נמסר כי הקו יתוגבר לחמש טיסות שבועיות באמצעות מטוסי דרימליינר. באירוע הוצג גם קמפיין הקיץ החדש בכיכובו של הקומיקאי אוראל צברי

דניאל ארזי
פורסם: | עודכן:
מחלקת עסקים לניו יורק ארקיע
צילום: באדיבות חברת התעופה ארקיע
הקישור הועתק

חברת התעופה ארקיע חנכה היום מהלך אסטרטגי משמעותי בפעילות הבין-לאומית שלה: השקת מחלקת עסקים יוקרתית בקו תל אביב–ניו יורק, בצעד שמציב אותה כשחקנית בולטת גם בשוק היוקרה של התעופה הטרנס-אטלנטית. המהלך מגיע לצד תגבור משמעותי במספר הטיסות לקו זה, ולצד השקת קמפיין הקיץ החדש בכיכובו של הפרזנטור הטרי - הקומיקאי והשחקן אוראל צברי.

באירוע שנערך הבוקר במטוס ה-AIRBUS 330-200 החדש בנתב"ג, הציגו נציגי החברה את מחלקת העסקים החדשה, הכוללת 18 מושבים רחבים הנפתחים למיטות שינה באורך שני מטרים, ערכות נוחות אישיות, שירות VIP, כניסה לטרקלין דן בנתב"ג ובנמל התעופה JFK, בניו יורק, וכן תפריט קולינרי עשיר שיוגש בכלי חרסינה. מחיר כרטיס הלוך במחלקת העסקים יתחיל מ-1,750 דולר, מהלך שנועד להנגיש את חוויית היוקרה לקהל רחב יותר, כחלק ממה שארקיע מכנה "מהפכת המחירים" שלה.

מושבים מחלקת עסקים לניו יורק ארקיע
המושבים נפתחים למיטות. מחלקת העסקים החדשה של ארקיע | צילום: באדיבות חברת התעופה ארקיע

כחלק מההתרחבות, ארקיע הודיעה כי תוסיף שתי טיסות שבועיות נוספות לניו יורק שיצטרפו לשלוש הקיימות, וכעת לחברה יהיו חמישה קווים שבועיים לניו יורק. התגבור יתבצע באמצעות מטוסי הדרימליינר המתקדמים מסוג Boeing 787-900 של חברת התעופה האיטלקית NEOS, במסגרת שיתוף פעולה עם נציגתה בישראל, חברת קלאסיק אייר.

מושב במחלקת עסקים לניו יורק ארקיע
הנוסעים במחלקת העסקים מקבלים ערכת נוחות אישית | צילום: באדיבות חברת התעופה ארקיע

המטוס כולל 355 מושבים, ובהם גם 26 מושבי פרימיום אקונומי משודרגים, שניתן לשדרג אליהם בתוספת של 600 דולר לכיוון. "מדובר בתשובה ישירה לביקושים הגבוהים ולצמצום פעילות של חלק מהחברות האמריקניות בקו", מסביר מנכ"ל החברה עוז ברלוביץ'. לדבריו, ארקיע ממשיכה לפעול מתוך גישה גמישה, שמגיבה בזמן אמת לשינויים בשוק: "אנחנו קשובים לרמות המחירים ולא מתנהלים כמו במשבר הקודם. אנחנו באים עם בשורה של היצע - עוד חברה ישראלית שטסה לצפון אמריקה. זו מניה בטוחה בתקופה שבה הכי בטוח לטוס עם חברת תעופה ישראלית".

פרסומת

"המאוורר הלאומי" יוצא לדרך

הפתעה נוספת באירוע הייתה חשיפת קמפיין הקיץ של החברה, בו מככב השחקן והקומיקאי אוראל צברי. תחת הסלוגן ההומוריסטי "חייבים להתאוורר? ארקיע – המאוורר הלאומי!", הקמפיין מציע לנוסעים הישראלים למעלה מ-30 יעדים ברחבי אירופה, אגן הים התיכון וארה"ב.

אוראל צברי ארקיע
המצטרף החדש לחברה. אוראל צברי | צילום: שי יחזקאל

צברי, שהפך בשנים האחרונות לאחד הפרצופים המוכרים בישראל הודות להשתתפותו בתוכנית "ארץ נהדרת", נבחר ללוות את הפעילות השיווקית של ארקיע במהלך 2025. "הוא מביא איתו את השילוב המושלם של אותנטיות, הומור וחיבור לקהל", מסבירה סמנכ"לית השיווק של החברה, עינת יונגר-כרמלי.

המהלכים החדשים מהווים המשך ישיר לתהליך הצמיחה של החברה, שפתחה את הקו לניו יורק רק לפני מספר חודשים. הטיסות הראשונות בקו בוצעו במטוסים חכורים של Iberojet וכללו בעיקר מחלקת תיירים, אך הניסיון והביקושים הובילו את החברה לשדרוג המוצר ולהרחבת ההיצע. "החלטנו להרים את הרף, להציע חוויית טיסה שלא תיפול מהסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם, גם במחלקת העסקים", מסכם ברלוביץ'.