mako
פרסומת

תביעה: "היו לנו מקקים במלון, זה היה סיוט"

בני זוג ששילמו על חבילת נופש מאורגנת לקובה, גילו ברגע האחרון שחברת הנסיעות החליפה את המלון שלהם למלון אחר, טוב פחות. כשהגיעו אליו מצאו מקקים, נתקעו במעלית והתקלחו במים קרים

שמעון איפרגן
mako חופש
פורסם:
הוואנה, קובה
הוואנה, קובה | צילום: ריטה גולדשטיין, mako
הקישור הועתק

אברהם ועדנה תירוש מחיפה רצו בסך הכול להגשים חלום ולטוס לטיול מאורגן בקובה. הם פנו לחברת אופיר טורס ושילמו 3,000, דולר לאדם ולטענתם החברה הבטיחה להם מלון ברמה של חמישה כוכבים וחדרים משודרגים. אלא ששבוע לפני הטיסה החברה הודיעה להם שהמלון שלהם הוחלף באחר. כאשר בדקו באינטרנט את פרטי המלון החדש הם נחרדו לגלות ביקורות שליליות ופנו לחברה בעניין. באופיר טורס הרגיעו את בני הזוג ואמרו להם שאין להם מה לדאוג שכן הם ישוכנו בחדרים משודרגים בקומות שכבר עברו שיפוץ. בני הזוג תירוש האמינו לחברה אבל כשנחתו בהוואנה ונכנסו למלון חשכו עיניהם.

"זה היה סיוט אחד גדול לנו ולשאר חברי הקבוצה. סמכנו על החברה והתאכזבנו", אמרה לנו עדנה תירוש בנימה מאוכזבת, "אנחנו לא טיפוסים מפונקים אבל זה היה באמת סיוט". לטענתם החדר במלון שרץ מקקים, כמעט לא היו מים חמים זורמים וארבע המעליות שהיו צריכות לשרת את כל באי המלון עבדו רק בחלקן - שתיים לא פעלו כלל ושתיים אחרות נתקעו תדיר דבר שהצריך את חילוצם לאחר המתנה ארוכה. הם נאלצו לא פעם לעלות ברגל תשע קומות לחדרם עם מזוודות ותיקים, מחשש שייתקעו במעלית. הרהיטים והציוד בחדר היו ישנים ושבורים, ובטח לא ראויים למלון ברמה הגבוהה שהובטחה להם. טענות בני הזוג לא זכו למענה וכאשר חזרו ארצה הגישו לבית המשפט לתביעות קטנות בחיפה תביעה נגד אופיר טורס ודרשו פיצוי כספי על הסיוט שעברו והתרשלות החברה, שלא עמדה בתנאים שהבטיחה להם.