mako
פרסומת

טיסה בכל יום: ישראייר משיקה קו טיסות חדש לפריז

חברת ישראייר הודיעה שהחל מדצמבר היא תשיק קו טיסות יומי לפריז. המחיר: החל מ-180 אירו לכל כיוון: וגם: הביקוש לקרוזים עולה והישראלים כבר מזמינים הפלגות לאגן הים התיכון, הקריביים ואפילו לסקנדינביה, ובתל אביב יצאו במבצע עד 18.9 בו ניתן לקבל לילה שני במלון בעיר ב-50 אחוזים הנחה

אילן ארנון
פורסם: | עודכן:
חנויות מונמארטר פריז תיירים
צילום: Kamira, shutterstock
הקישור הועתק

1. קו טיסות חדש לפריז

בעקבות ההצלחה בקו ללונדון, בו מפעילה ישראייר טיסה יומית ומסוף חודש ספטמבר, לתקופת החגים אף 2 טיסות ביום, ישראייר הודיעה שהיא ממשיכה להתרחב: החברה פותחת קו יומי חדש ליעד - פריז.

החל מראשית דצמבר, החברה תפעיל טיסה יומית ישירה לפריז, אחת הערים המבוקשות והאהובות ביותר על הקהל הישראלי. על פי החברה, הטיסות יתבצעו בשעות נוחות, ויאפשרו חופשה בעיר של השאנסונים, האופנה, הקולינריה והקסם שאין לו תחליף. המחיר: החל מ-180 אירו לכיוון.

פריז לובר צרפת
צילום: Takashi Images, shutterstock

2. עלייה בביקושים לקרוזים

לקראת תקופת חגי תשרי נרשמת עלייה בביקושים להפלגות נופש בקרב הקהל הישראלי. בחברת MSC Cruises, מדווחים שהישראלים אימצו את חופשות הקרוז והביקושים הולכים וגוברים משנה לשנה. בין היעדים המבוקשים לחגים: יעדי אירופה, סקנדינביה והפיורדים, אגן הים התיכון והאיים הקריביים.

אייל אטיאס, מנכ"ל MSC Cruises ישראל, אמר: "תקופת החגים הקרובה היא הזדמנות מצוינת לצאת לחופשה. מזג האוויר הנעים והמחירים האטרקטיביים מאפשרים למשפחות רבות ליהנות מחופשת קרוז במחיר משתלם. השנה גם לוח השנה משחק לטובת הנוסעים - ימי חג וחופשה רצופים באמצע השבוע יוצרים חלון זמן מושלם לחופשה ארוכה יותר, כזו שמתאימה גם ליעדים רחוקים ואקזוטיים כמו האיים הקריביים. אין דרך חגיגית יותר לפתוח את השנה העברית החדשה מאשר על הסיפון, עם ים אינסופי וחוויות בלתי נשכחות".

טיילת msc אירופה
צילום: דניאל ארזי

3. לילה שני בחצי מחיר

עיריית תל אביב-יפו, באמצעות עיר עולם ותיירות ובשיתוף התאחדות המלונות בתל אביב רבתי, השיקה קמפיין תיירות חדש המזמין את הציבור הישראלי לגלות מחדש את תל אביב-יפו הפתוחה, המאפשרת והחופשית - עיר של תרבות, ים וחיים שאין בשום מקום אחר. במסגרת הקמפיין, ייהנו הנופשים מהטבה ייחודית של 50 אחוזים הנחה על הלילה השני במגוון מלונות בעיר, בימים ראשון עד חמישי, עד ל-18 בספטמבר.

פרסומת

הקמפיין עלה בדיגיטל, ברשתות החברתיות ובשלטי חוצות, והוא פונה אל קהלים מגוונים - משפחות, זוגות וחובבי תרבות ואורבניות - ומציג את תל אביב-יפו במיטבה: מהסצנה הקולינרית המגוונת והעדכנית, דרך מופעי תרבות ואמנות בין-לאומיים, ועד חיי הלילה שלא עוצרים. כל אלה משתלבים עם חופי הים, השדרות והטיילת השוקקת, ויוצרים חוויה רב-חושית של עיר עולמית במרחק נסיעה קצרה מהבית.

תל אביב, מלונות
צילום: אימג'בנק / Thinkstock