במקרה שאירע לפני כשמונה חודשים, ארבעה נוסעים טוענים שרכשו כרטיסים וחבילות נופש מחברת נסיעות וזו הנפיקה להם את הכרטיסים רק פחות מ-48 שעות לפני הטיסה.

"פנינו פעמים רבות לסוכן הנסיעות שיעביר לנו את הכרטיסים בהקדם כדי שנעבור את בדיקות הקורונה במהירות (היות ויש להציג כרטיס טיסה לבדיקה לפני טיסה). כשהוא לא ענה, פנינו גם לחברת הנסיעות עצמה וגם לא קיבלנו שום תשובה", אמרו הנוסעים. על פי הנחיות משרד הבריאות, הם היו צריכים להצטייד בבדיקות קורונה שליליות כדי לעלות על הטיסה לדובאי. 

"כשקיבלנו את הכרטיסים זה היה מאוחר מדי לביצוע בדיקות הקורונה. בגלל זה לא עלינו לטיסה ופספסנו את הנופש בדובאי", אמרו הארבעה והדגישו שהם קיבלו את הכרטיסים יום וחצי בלבד לפני הטיסה למרות שהזמינו אותם זמן מה מראש. "הזמנו את הכרטיסים שבועיים לפני הזמן והאשמה לכך שלא קיבלנו אותם בזמן היא על הסוכן וחברת הנסיעות שבגללם הפסדנו את הנופש בדובאי".

הם הגישו תביעה נגד חברת הנסיעות והסוכן לבית המשפט לתביעות קטנות בראשון לציון ודרשו פיצוי בגין עוגמת נפש והחזרת כספי הטיסה וחבילות הנופש ששילמו.

חברת הנסיעות טענה שהסוכן לא העביר לה את כל התשלום עבור הנוסעים, ולכן חל עיכוב במסירת כרטיסי הטיסה לתובעים.

מנגד טען הסוכן כי פנה פעמים רבות לחברת הנסיעות להעביר לידיה את הכרטיסים כדי למסור לתובעים, אולם זו מסרה לו אותם סמוך למועד הטיסה, וכי הנושא הכספי מעולם לא עלה כסיבה לעיכוב במסירתם.

דליה אסטרייכר, הרשמת הבכירה שדנה בתביעה, קבעה בפסק הדין כי לנוסעים הייתה אחריות לכך שלא ביצעו את בדיקות הקורונה בזמן, גם אם לא קיבלו את כרטיסי הטיסה בזמן. מצד שני קבעה כי לחברת הנסיעות יש אחריות לכך שמסרה את הכרטיסים באיחור רב.

לבסוף, השופטת בתיק קבעה כי חברת הנסיעות תשלם לכל אחד מהנוסעים פיצוי של 1,000 שקל.