תכניסו לרשימה: ארקיע משיקה קווים ישירים לשישה יעדים חדשים באירופה
ארקיע חשפה היום את הטיסות שלה לאביב והקיץ הקרובים, עם שלושים יעדים, מתוכם שלושה קווים חדשים ליוון: וולוס, סקיאטוס וקלמטה. קווים חדשים ייפתחו גם לטירנה באלבניה, אגם באלטון בהונגריה וזאדר בקרואטיה. בנוסף, החברה הודיעה על מבצע של 20 אחוזי הנחה לכלל יעדי החברה למעט ניו יורק


באירוע עיתונאים שהתקיים היום (א') ארקיע הודיעה שהיא יוצאת במבצע לקראת חופשת הפסח עם 20 אחוזי הנחה לכלל יעדי החברה למעט היעד החדש - ניו יורק. המבצע יהיה בתוקף לכל חודש אפריל, יכלול בתוכו כ-30 יעדים שונים, כמה מהם חדשים.
"עברנו שנה לא קלה ועונה מטלטלת וזה לא פשוט להפעיל חברה בזמן מלחמה, אבל חברות התעופה הוכיחו את חשיבותן לישראל", אומר עוז ברלוביץ' מנכ"ל ארקיע. "אנחנו שומרים על אופטימיות ומי שעובד בעולם התיירות והתעופה חייב לשמור על אופטימיות ובדיוק בגלל זה אנחנו מתרחבים השנה לשלושים יעדים שונים, כולל לניו יורק".

כאמור, ארקיע תרחיב השנה את מספר היעדים שלה לשלושים, כולל לאיים חדשים ביוון שעתידים להחליף את ערי טורקיה שירדו ממפת התיירות הישראלית. "השנה טורקיה לא תחזור", אומר ברבלוביץ' ומוסיף: "לכן שמנו על המפה 11 יעדים ביוון שתהיה השנה בשיא. נטוס בין השאר לוולוס, לפקדה, סקיאטוס, קלמטה, קורפו, ולמעשה נכסה כמעט את כל מפת היעדים ביוון".
מעבר ליוון, בארקיע מודיעים כי החברה תפעיל שלושה קווים חדשים באירופה. הקו הראשון הוא לטירנה בירת אלבניה, יעד שבשנים האחרונות עלה על מפת התיירות הבין-לאומית וזוכה לתואר של אחד מיעדי התיירות העולים בעולם. הקו השני יהיה לזאדר בקרואטיה והשלישי לאגם בולטון ההונגרי שפופולרי בקרב משפחות, צעירים וזוגות. "צי המטוסים שלנו גדל בכשלושים אחוזים ויש לנו היום 12 מטוסים שאנחנו מפעילים, שבעה חדשים מצטרפים לארקיע, ואנחנו יכולים להגיע ליותר יעדים מאי פעם".

הודעה דרמטית נוספת היום היתה בנוגע לטיסות של החברה לניו יורק. ארקיע תמשיך להפעיל את הקו לתפוח הגדול ופתחה את המכירות גם לחודשים מאי-אוקטובר.
בארקיע מדגישים את הצורך במתן ביטחון לנוסעים בתקופת המלחמה ובשינוי שחל בקרב הרגלי הצריכה של הלקוחות. "ארקיע נמצאת בתנופה של שינוי וזה מתחבר יחד עם השנה האחרונה. בזמן המלחמה כל יום יש שינוי ויש תוספת ואנחנו משיקים שלושים יעדים ואנחנו כבר מוכרים אותם", אומרת עינת יונגר כרמלי, סמנכ"לית השיווק של החברה. "המגמה של הצרכנים לרכישת הכרטיסים בשנה האחרונה השתנתה לגמרי, והיום אנחנו רוצים לתת ביטחון עתידי לטסים ולאפשר להם להרגיש בטוחים להזמין לעתיד, גם בכל מה שקשור לביטולים והחזרים".