אחרי ששנת 2017 הביאה איתה את כמות התיירים הכי גדולה שהייתה פה אי פעם - 3.6 מיליון, במשרד התיירות לא נחים על זרי הדפנה וממשיכים בשיווק אגרסיבי של ישראל מסביב לעולם. 

>>לעוד עדכונים היכנסו לעמוד הפייסבוק של mako חופש

מגזין הטיולים הבריטי Weekly Travel פירסם השבוע שסרטון הקמפיין "שתי ערים חופשה אחת", בו ניתן לראות את הדוגמנית שיר אלמליח וסיאם וולבי המוכרת בבריטניה, ישווק החל מהשבוע ועד ה-18 לחודש בעלות של 2 מיליון ליש"ט (כ-9.5 מיליון שקלים). 

בפרסומת ניתן לראות את אלמליח ולוובי עוברות בנקודות ציון חשובות בערים ירושלים ותל אביב, במטרה להראות את כל הטוב שיש להן להציע בסופ"ש אחד מלא בתרבות ואטרקציות.

במהלך השבוע תשודר הפרסומת בכל הערוצים המובילים במטרה למשוך תיירים לבקר במדינה במהלך עונת הטיולים הקרובה. "אנחנו מאוד נרגשים להשיק את הסרטו החדש הזה", אמרה שרון ברשדסקי, אחראית בריטניה במשרד התיירות. "אנחנו רוצים שהפרסומת תכה בסלון של כל אחד. תל אביב וירושלים הן ערים מדהימות, עם תרבות שונה, מה שנותן לתיירים את השילוב המושלם לסופ"ש ארוך".