ברגע האחרון: הטיסה נעצרה כי המושבים היו נוחים מדי
טיסת בריטיש איירווייז ממילאנו ללונדון נעצרה רגע לפני ההמראה, מכיוון שהמושבים בשורה של יציאת החירום היו מרופדים מדי. כך התגלה בביקורת פתע שביצעו הרשויות בנמל התעופה, שטענו כי מדובר בסכנה מקרה שבו יידרשו הנוסעים להתפנות במהירות מהמטוס. הנוסעים נאלצו לפרק את הכיסאות ולארגן מחדש לפי המספר הסידורי המתאים

טיסת בריטיש איירווייז ממילאנו לנמל התעופה הית'רו שבלונדון נעצרה רגע לפני ההמראה על ידי ממשלת איטליה ביום שני האחרון, בגלל סיבה חריגה: כריות מושב קטיפה נוחות יתר על המידה. כפי שדווח על ידי פורטל התעופה View From The Wing, רשות התעופה האיטלקית ערכה בדיקת פתע בטיסת British Airbus A320neo לכיוון לונדון, והחליטו שהמושבים לא תקינים.
לרוע מזלם של הנוסעים, הפקחים גילו כי מושבים הממוקמים ליד יציאות החירום נעשו עם כריות מושב שחרגו מהעובי המחייב. שורת היציאה של המטוס נועדה לספק מקום נרחב לרגליים לפינוי מהיר, כאשר כריות המושב האלה נועדו בדרך כלל להיות פחות עבות כדי להקל על תנועה קלה.

כדי לתקן את המצב ולקבל אישור יציאה, בריטיש איירווייז נאלצה למצוא כריות מושב קטנות יותר המתאימות לשורת החירום. לרוע המזל, בנמל התעופה של מילאנו לא היו כאלה זמינות, ולכן המצב הפך לממושך ומורכב יותר. צוות חברת התעופה החל בבדיקה מדוקדקת, תוך שהם מוציאים את כריות המושבים ומחליפים אותן עם אחרות כדי שיתאימו למספרים הסידוריים של המושבים ויעמדו בתקנות הבטיחות. באורח פלא, הצוות של בריטיש איירווייז הצליח לפתור את הבעיה באיחור של שעה בלבד, מה שאפשר לטיסה להמשיך ליעדה.
מעניין לציין שזהו לא המקרה הראשון של התערבות ממשלתית לגבי תקני הנוחות של חברות התעופה. בארצות הברית, הרשויות התערבו בניסיונות של חברות תעופה כמו ספיריט לשפר את נוחות הנוסעים, תוך ציון חששות לגבי עליות מחירים פוטנציאליות ושיבושים במודלים עסקיים מבוססים.
בנוסף לכך, תקנות מסוימות כמו איסור על התקנת דלתות במושבים במחלקת עסקים, מדגישות את האופן הרגולטורי המורכב השולט בפעילות של חברות התעופה בעולם כמו גם את רמות החשיבה ופרוטוקולי הבטיחות שאינן מוערכות לעתים קרובות בתכנון כל סנטימטר במטוס.