חברת התעופה הגרמנית קונדור (Condor), שבסיסה בנמל התעופה של פרנקפורט, שניצלה מפשיטת הרגל של ענקית התיירות תומס קוק בספטמבר 2019, מחוללת מהפכה בתדמית שלה. "קונדור הוא חופשות. והחופשות הם הפסים" - כך מסבירה החברה את הבחירה החדשה בהודעה לעיתונות, כשהיא מתארת את עצמה כחברת התעופה הפופולרית ביותר בגרמניה. לפי העיצוב החדש, מטוסי קונדור ילבשו פסים בחמישה צבעים בהשראת שמשיות חוף, מגבות רחצה וכיסאות חוף, במטרה להפוך לחברת נופש "מיוחדת וייחודית".

"קונדור עברה מהפך בשנתיים וחצי האחרונות: מחברת בת של קבוצת תיירות משולבת לחברת תעופה עצמאית שמסתכלת בגאווה אחורה על ההיסטוריה והמסורת שלה, תוך כדי יציאה לעתיד. אנחנו רוצים להביע זאת באופן חד משמעי באמצעות הזהות הארגונית שלנו: קונדור הוא חגים ובכך אי אפשר לטעות - כמו העיצוב החדש שלנו, איתו אנו משיקים את החברה כעת לעתיד", אמר המנכ"ל ראלף טקנטרופ.

"הסימן המסחרי החדש שלנו הוא הפסים, הסמל שלנו מייצג את המקור שלנו, והצבעים מייצגים גיוון. זו שלישייה חדשה, אך מה שנשאר זו התשוקה שלנו. זה הדבר שתמיד הפך את קונדור לייחודית ולכן הוא בא לידי ביטוי גם בטענה: תשוקה היא המצפן שלנו", מסכם טקנטרופ.

ככל שהמטוסים בצי (כ-50 בסך הכל) נצבעים מחדש - 80 אחוזים מהם עד 2024 - הם יציגו פסים בחמישה צבעים: צהוב פסים, כחול, ירוק, אדום ובז'.

את הזהות החזותית החדשה עיצבה ויצרה הסוכנות הברלינאית Vision Alphabet. הלוגו גם הוא עבר מודרניזציה מהמקורי אותו עיצב המעצב הגרמני אוטל אייכר (otl aicher), כך שסמל עוף הקונדור המוקף בעיגול נעשה קומפקטי יותר.

מדי הצוותים, וביניהם אביזרים כמו צעיפים, עניבות וסיכות ייכללו גם הם בעיצוב החדש, שיעשה את דרכו גם על הסיפון, בשדות התעופה, באתר וברשתות החברתיות. על פי החברה, כבר בשבועות ובחודשים הקרובים, פריטים רבים במטוסים יוחלפו, כגון כוסות, שמיכות וסכו"ם, כמו גם כל ציוד הקרקע כגון עיצוב כרטיסי עליה למטוס, תעודות הזיהוי ושילוט בשדה התעופה.