mako
פרסומת

מטוס נחת נחיתת חירום – בגלל נוסע שהתעצבן על מחיר השמיכה

כל מי שטס אי פעם בחברת לואוקוסט ודאי התעצבן מתוספת המחיר על כל פיפס, אבל נראה שנוסע אחד לקח את הסיפור הזה לנקודת קיצון. האם גם אתם הייתם מעוררים מהומה בגלל שמיכה ב-44 שקלים?

אופיר ארצי
mako חופש
פורסם:
הורד מהמטוס בגלל שמיכה
הורד מהמטוס בגלל שמיכה | צילום: Star-Advertiser youtube
הקישור הועתק

מצד אחד, אין ספק שזה מאוד מעצבן ומחרפן שחברות הלואוקוסט גובות מחירים מופקעים על כל שטות במטוס. מצד שני - האם זה מצדיק מהומה ברמה של נחיתת חירום? יש כאלה שחושבים שכן, לגמרי.

נוסע בן 66 שעלה על טיסה של חברת Hawaiian Airlines מלאס וגאס להוואי, התלונן בפני הדיילים זמן קצר לאחר ההמראה כי תא הנוסעים קר מדי, ואז נחרד לגלות שהם ביקשו לגבות ממנו 12 דולר עבור שמיכה להתכסות בה. הנוסע החל להתווכח עם הדיילים על כך שזה לא אשמתו שהמיזוג מקפיא, וכי עליהם לספק לו שמיכה בחינם. בשלב מסוים הכריז הנוסע כי הוא יגיש תלונה רשמית במשרדי חברת התעופה, ואף איים כי "ייקח מישהו אל מאחורי הצריף בגלל זה" (ביטוי שמרמז על רצח).

זה כנראה הספיק לצוות הדיילים ולטייס, שמיהר לנווט את המטוס לשדה התעופה הקרוב בלוס אנג'לס, שם הורד הנוסע מן המטוס ונלקח לחקירה על ידי האף בי איי. יחד עם זאת, לבסוף הוחלט שלא להאשים אותו בשום דבר והוא שוחרר לביתו.