ריינאייר נבחרה לחברת התעופה הגרועה בעולם
מגזין WHICH? העניק לחברת הלואו קוסט האירית, את תואר חברת התעופה הגרועה בעולם בפעם השישית ברציפות. הסיבה לכך נובעת מנוחות המטוסים, האוכל והיחס הגרוע לנוסעים. רק בשבוע שעבר החברה גרמה למהומה לאחר שתקלה גרמה לשינוי פרטי הזמנה של נוסעים שחוייבו לשלם סכומים לא קטנים על כך


זה לא היה מאוד מפתיע: המגזין הבריטי WHICH? העניק לריינאייר, חברת הלואו קוסט מאירלנד, את התואר המפוקפק - "חברת התעופה הגרועה בעולם". זו הפעם השישית ברצף שהחברה זוכה בתואר הזה.
בסקר שנערך על ידי המגזין ובדק את שביעות הרצון מחברות התעופה השונות לטווחים קצרים, ריינאייר קיבלה את המדד הנמוך ביותר, בגלל אי הנוחות, התשלומים הנוספים, האוכל והיחס לנוסעים. מעל לכל, בלט חוסר שביעות הרצון מהתשלומים הנסתרים - התשלומים הנוספים אותם נאלצים לשלם הנוסעים שבוחרים לטוס בחברה.

בחרת ריינאייר דחו את תוצאות הסקר וטענו שמדובר ב"מצג חסר ערך ולא מייצג. החברה מספקת תעריפים נמוכים ו-8,000 נשאלים לא יכולים להעיד את מה ש-141 מיליון הלקוחות של ריינאייר חוו השנה. המחיר הממוצע שלנו עומד על 39 יורו, מחיר נמוך בהרבה משל שאר המתחרים בשוק".
44 שמות של לקוחות שונו במערכות החברה
בתוך כך, בשבוע שעבר אתר האינטרנט Money Saving Expert, דיווח שקיבל כ-44 תלונות מנוסעים שהזמינו לאחרונה טיסות עם חברת ריינאייר, על כך שגילו שהשם שלהם שונה במערכות ההזמנות של החברה, מה שמאלץ אותם לשלם קנס של 115 ליש"ט על השינוי לפרטים הנכונים.
מאת האינטרנט שפירסם את העניין נמסר ש"אנחנו עדיין לא יודעים מה עומד מאחורי העניין הזה, אך אנחנו יודעים שכרגע יש בחברה תוהו ובוהו של הזמנות. כל מי שלא עלה על הבעיה תוך 24 שעות צריך לשלם על כך. אנחנו קוראים לריינאייר, לפנים משורת הדין, לבטל לאותם הנוסעים את התשלום הגבוה. טעויות כאלה יוכולות לקרות".
בחברת ריינאייר טוענים שהם לא מצאו בעיה במערכות ההזמנה שלהם ושאין אצלם תקלה. מצד שני, הלקוחות הזועמים טוענים שהסיכוי שכל כך הרבה אנשים עשו את הטעות בסמיכות כה גדולה, הוא לא הגיוני.