חברות התעופה ממשיכות להילחם באחת השיטות הבעייתיות, שבעזרתה נוסעים מנסים לחסוך כסף בטיסות. השיטה נקראת "skip a leg", והיא עובדך כך שנוסעים מזמינים טיסות זולות עם עצירת ביניים ויורדים ביעד העצירה הראשון מבלי להמשיך ליעד הסופי, או מנסים להמריא רק במקטע השני של המסלול.

הסיבה ששיטה זו היא זולה יותר, היא בגלל שהרבה פעמים חברות התעופה מתמחרות טיסות שממריאות או נוחתות בעדים פחות מבוקשים במחירים נמוכים יותר, גם אם הן כוללות בפועל 2 טיסות. כך, מי שיורד באמצע, ביעד מבוקש, או עולה רק במקטע השני, יכול לשלם פחות לעומת מה שהיה משלם על טיסה ישירה.

הבעיה שחברות התעופה "מפסידות" כך כסף, כי הנוסע ירד או עלה ושילם פחות על טיסה שהיה אמור להיות מתומחרת יותר גבוה, וגם נתקעות עם מקומות פנויים בטיסות ההמשך או בחלק הראשון. השיטה שלהן להילחם בשיטה: אם נוסע לא עלה על טיסת ההמשך, גם הטיסות חזור שלו מבוטלות מיד. ואם במקרה ידלג על המקטע הראשון בטיסה וינסה לעלות רק על המקטע השני, הוא גם לא יצליח לעשות זאת.

כך למשל, נוסעת שתכננה לטוס לאחרונה מארה"ב למדריד, ניסתה את השיטה המפוקפקת וגילתה שחברת התעופה ביטלה לה את כל הטיסות. הנוסעת, תרזה מיקיני, הזמינה לעצמה טיסה מקליבלנד למדריד, עם עצירת ביניים בבוסטון במטרה לעלות על הטיסה בבוסטון בלבד. זאת בגלל שהטיסה מקליבלנד למדריד היתה זולה הרבה יותר מאשר טיסה מבוסטון למדריד, על אף שהטיסה מקליבלנד ארוכה יותר וכללה עצירה בבוסטון. 

כשהגיעה לנמל התעופה בבוסטון היא גילתה שביטלו לה את כל הטיסות העתידיות שלה היות ולא הופיעה לטיסה הראשונה (NO SHOWׂ). "הם אמרו לי שבגלל שלא עליתי על הטיסה הראשונה שלי מקליבלנד, כל מסלול הטיול שלי בוטל ואני צריכה להזמין הכל מחדש. עכשיו אני מודעת לכך שאסור לדלג בכל צורה שהיא על טיסה".