mako
פרסומת

"אנשים זבל": בני זוג החלו לתקוף נוסעים בטיסה והתעמתו עם דייל

תקרית אלימה התרחשה בשבוע שעבר על טיסת הונג קונג איירליינס, מאלי להונג קונג, כאשר בני זוג עם שני ילדים החלו להתפרע במטוס, בגלל חוסר סבלנות כלפי הנוסעים האחרים. ההתנהגות התוקפנית לא הסתיימה במטוס וגלשה אל השרוול, שם המשפחה המשיכה לדחוף ולקלל דייל

דניאל ארזי
פורסם: | עודכן:
הקישור הועתק

נוסעים על טיסת הונג קונג איירליינס, מבאלי להונג קונג, החלו בקטטה על המטוס, שלאחר מכן גם גלשה לשרוול. הקטטה, שהתרחשה על פי הדיווחים בשבוע שעבר, החלה כאשר זוג צעיר עם שני ילדים היו ממורמרים מהאטיות של הנוסעים האחרים והחלו להטיח עלבונות, וכינו אותם "אנשים זבל".

התלונות שלהם לא נעצרו שם; כשהם יצאו מהמטוס ועברו לשרוול, הם המשיכו להפגין התנהגות תוקפנית, התנגשו בכוונה באנשים וצעקו לעבר הנוסעים שהם איטיים.

המצב הסלים במהירות כאשר בני הזוג התעמתו עם דיילת בנוגע לעיכוב. בשלב זה החליט נוסע אחר להתערב, ובסרטון שהופץ ברשתות ניתן לראות את הנוסע צועק על הזוג הגס ומנסה להתעמת איתם פיזית. הנוסע ניסה להכות את הבעל באגרוף, ובני הזוג ניסו לדחוף את הדיילת הצידה בניסיון לצאת מהמקום.

פרסומת

התקרית זכתה לביקורת נרחבת ברשתות, כאשר גולשים רבים העבירו ביקורת על התנהגותם של בני הזוג. מספר  "חברת תעופה צריכה להכניס את המשפחה הזאת לרשימה השחורה כדי למנוע עיכובים או תקריות כאלה בעתיד", כתבה מגיב אחד. אחרים הביעו זעזוע מכך שההורים השתמשו בנוכחות של הילדים שלהם כדי להתנהל באלימות ולאבד את העשתונות.

המחלוקת סביב התקרית הובילה לדיונים נוספים על חוסר סבלנות וגסות של נוסעים במהלך טיסות, במיוחד בחברות תעופה לואו-קוסט, שבהן רמות הצפיפות עלולות להוביל ללחץ ותסכול. מהדיווחים עולה כי כוחות הביטחון לא נקראו למקום והמשפחה עזבה ללא התערבות של גורמי אכיפת החוק.