סיימון פרסטר (Simon Forster) ואמה שופילד (Emma Schofield), ממנצ'סטר, עלו לפני כחודש על טיסה של חברת הלואו קוסט ריינאייר לקופנהגן. רק לאחר הנחיתה, כשהשלטים בשדה התעופה בירכו את הנוסעים בצרפתית, השניים הבינו שהם נחתו בכלל במרחק של 1,200 קילומטר - בפריז, צרפת.

לטענת הזוג ההמום, הכל התחיל כשבשדה התעופה הבינלאומי במנצ'סטר היה כאוס גדול ותורים ארוכים שלקחו יותר משעתיים בתקופת חג המולד. כך, לאחר שהתעכבו זמן רב בדלפקי הצ'ק אין והבידוק הביטחוני הם רצו לשער שלהם תוך כדי שהם שומעים שיש קריאה אחרונה לטיסה לקופנהגן.

בשער העלייה למטוס הסתכלו על הכרטיסים שלהם בחטף ואמרו להם להתיישב מהר במקומות שלהם, שבמקרה היו פנויים, היות ובטיסה היו מעט נוסעים נוספים. "מישהו מהצוות אמר לי לא לדאוג לאחר כששאלתי אותו אם אנחנו על הטיסה הנכונה כי מאוד מיהרנו", משחזר סיימון. 

בראיון למגזין מנצ'סטר איבנינג ניוז (Manchester Evening News), סיימון טען שלא הבחינו בשום שילוט בדרך שמורה על יעד הטיסה. "אני בעיקר מנסה להבין איך דבר כזה יכול לקרות", הוא אמר, וטען שהוא מצפה להתנצלות מחברת התעופה על מה שאירע. "נחתנו תוך זמן קצר יותר ממה שהיינו צריכים וכשירדנו מהמטוס היה נראה לי שאני לא מזהה את שדה התעופה בו הייתי לא מעט פעמים. הפעם הראשונה שמישהו אמר לנו איפה אנחנו הייתה כששאלנו את אחד הנוסעים שמדבר באנגלית".

בנוסף, סיימון מציין שבעקבות הטעות הוא ובת זוגו נאלצו לשלם יותר מ-1,200 דולר (930 פאונד), בזמן השהות הלא מתוכננת שלהם בפריז.

מטוס של ריינאייר (צילום: Dan Kitwood, GettyImages IL)
מטוס של חברת ריינאייר | צילום: Dan Kitwood, GettyImages IL

כשסיימון ניסה לפנות לחברת התעופה הם טענו בפניו שהאחריות על העלייה לטיסה הנכונה היא של כל נוסע ויש לא מעט נקודות בדרך שבהן ניתן לראות לאן המטוס ממריא. לאחר מכן בחברה אמרו שיזכו אותו, מה שלא קרה עדיין.

מחברת התעופה לא הגיבו למקרה.