mako
פרסומת

הטרגדיה בארה"ב: "עומרי רצה לטרוף את העולם, תמיד הפיץ אור ואהבה לכולם"

בני משפחתו של עומרי מועלם ז"ל, הישראלי שנהרג בתאונת דרכים בלוס אנג'לס יחד עם חברו יניר רוחם, נפרדים בכאב ממי שהיה הגאווה והאור של המשפחה. "הוא כל כך אהב את החיים, תמיד רצה רק לבלות וליהנות מכל רגע ולהיות עטוף בסביבה הקרובה. כשהוא היה מגיע לביקורים בישראל כולנו לקחנו חופש כדי להיות רק איתו, לא רצינו שום דבר אחר"

אסף וקנין
פורסם:
עומרי מועלם ז"ל
הקישור הועתק

עומרי מועלם ויניר רוחם הם שני הישראלים שנהרגו בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה במאליבו בארה"ב. הישראלים היו מעורבים בתאונה עצמית, וצוותי ההצלה המקומיים שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותם בתום זמן קצר. עם קבלת הדיווח על התאונה הטרגית, בזק"א פעלו מול הרשויות המקומיות ומול משפחות ההרוגים כדי לסייע בהליכי הזיהוי, התיעוד והסידורים הנדרשים.

יניר רוחם ועומרי מועלם נהרגו בלוס אנג'לס
צילום: hebrewnews

עומרי, תושב לוס אנג'לס, הגיע לארה"ב אחרי שירותו הצבאי, החל לעבוד בעגלות, ולאט לאט התחבר למקומיים ובנה את הקריירה שלו עם פתיחת חברה בנייה מצליחה. "הוא עשה הכל בעשר אצבעות, תמיד היה מחייך לכולם ועם אור בפנים", מספידה בכאב ספיר, אותו. "עומרי היה הלב והראש של המשפחה, היה הכל. חכם, יפה, מוצלח, תמיד התגאינו בו בכל מקום. השתתף באיירון מן ובטריאתלון באירופה, אהב את החיים וחיפש תמיד במה להתעסק ולעשות. היינו חיים סביב הביקורים שלו בארץ, כשהוא היה מגיע לבקר בישראל אף אחד לא עבד, כולם לקחו חופש כדי להיות איתו. איפה שעומרי נמצא, כולם נמצאים, ומאושרים".

טובית, בת דודתו של עומרי, מעידה כי בכל סיטואציה וקבוצת אנשים, עומרי היה הראש. "הוא היה מעין מורה דרך של כולם. מתייעצים איתו, ועוזר לכולם במה שצריך. בן אדם של חסד, חגג את החיים, אהב את כולם, ורצה רק לטרוף את העולם. מבחינתו רק להיות יחד עם חברים, משפחה, ולחגוג וליהנות, לנצל כל רגע".

עומרי מועלם ז"ל

"למרות המרחק מארה"ב, אני ועומרי היינו מדברים בכל יום", מספר מור מגידיש, בן דודו. "בשלב מסוים עברתי לארה"ב לשנתיים והייתי חי וגר עם עומרי בלוס אנג'לס, זאת הייתה תקופה מדהימה. הוא היה הבן דוד הבכור של המשפחה, אחד כזה שעושה טוב לכולם ועוזר ודואג לסביבה, גם לחברים, למשפחה, ולאנשים זרים. כל מי שהיה מגיע ללוס אנג'לס ועומרי היה יודע עליו הוא היה דואג לו לכל מה שצריך, ומסייע לכולם".

פרסומת

הוא ממשיך: "יש לו ילדים מקסימים ואישה מדהימה שנותרו עכשיו לבד, הלב שלנו נשבר. אחיו הקטן חייג אליי וצעק 'עומרי מת, עומרי מת', לא הבנתי מה אני שומע ולא רציתי להבין את זה. הלב פשוט התרסק באותם רגעים, ודאגתי נורא לאח שהיה בזמן נסיעה ורציתי רק שיגיע בשלום לאמו עם כל סערת הרגשות תוך כדי נהיגה. גם את יניר הכרתי, הם היו חברים מאוד טובים, כמו אחים. הוא היה אדם טוב, הטרגדיה כאן כפולה וכואבת".