mako
פרסומת

שכחו אותם בשדה: המטוס המריא בלי הנוסעים

אחרי שעשו צ'ק אין והציגו כרטיסי עלייה למטוס, חלק מן הנוסעים בטיסת איזי ג'ט ננעלו בחדר המדרגות המוביל לכבש ונאלצו לצפות במטוס הממריא בלעדיהם - אך עם המטען שלהם. מהחברה נמסר בתגובה: "איזיג'ט מתנצלת על עוגמת הנפש"

יעל קישון
mako
פורסם:
הקישור הועתק

אין תמונה
מטוס של חברת התעופה איזיג'ט המריא בלי 29 הנוסעים

איאן לוק אחד מהנוסעים המאוכזבים שהיה אמור לחזור לביתו לאחר חמישה ימים בספרד סיפר לדיילי מייל מה קרה שם בדיוק: "לאחר שהצגנו כרטיס עליה למטוס, הובלנו לכיוון חדר מדרגות שבו המתנו על מנת לענות למטוס, חדר המדרגות היה מלא אנשים ואז לפתע אמרו לנו שהעלייה למטוס נעצרת".

לוק מספר שלא הבין מה קורה, "הסתובבתי לעבר הבחור שלצדי ואמרתי לו: 'אני לא רוצה להבהיל אותך אבל המטוס נעלם', פשוט לא יכולתי להאמין, לא יכול להיות שמטוס ממריא כשיש המון נוסעים חסרים".

הנוסעים טוענים שדיילי הקרקע של חברת הלואוקוסט לפתע משכו את חבל הביטחון וחסמו את הכניסה לכבש המטוס. הנוסעים המופתעים מספרים שהצליחו לראות את המטוס החצי ריק ממריא ומתרחק משער היציאה. אך בכך לא תמו התלאות של הנוסעים, כשהם ניסו לחזור לאזור הבידוק, הם מצאו את עצמם נעולים בחדר המדרגות. רק לאחר 20 דקות שוחררו על ידי עובד באחת החנויות ששמע את צעקותיהם.

לאחר התקרית הודו נציגי איזיג'ט שהם לא הבחינו בכך שהמטוס המריא עם 110 נוסעים בלבד. החברה הציעה פיצוי ל-29 הנוסעים - לילה חינם במלון בסמוך לשדה התעופה או טיסה חזרה לשדה התעופה גטוויק בבריטניה בשעה 22:30 בלילה.

פרסומת

דוברת איזיג'ט מסרה בתגובה: "המזוודות של הנוסעים נסרקות ונשלחות למטען לפני שהנוסעים עולים למטוס". הדוברת הוסיפה שאין הוראה שמורה לצוות דיילי הקרקע לערוך ספירה של הנוסעים הנמצאים על המטוס. "איזיג'ט מתנצלת על התקרית ועל עוגמת הנפש שנגרמה ל-29 הנוסעים", היא הוסיפה.