חשוב לשים לב: "לא האמנתי שאפשר לקבל בטיסה בשר שפג תוקפו מזמן"
נוסע שטס במחלקת עסקים בחברת לואו קוסט שם לב שהתוקף של האוכל שקיבל - בשר ותוספת, פג לפני 18 ימים. לתאריך התפוגה, אגב, הוא שם לב רק אחרי שסיים לאכול. חשוב להסתכל

הנה משהו שלא חשבנו עליו במהלך הטיסה: נוסע שטס בשבוע האחרון במחלקת העסקים של חברת הלואו קוסט הגרמנית יורווינגס (Eurowings), שם לב במקרה שהארוחה שקיבל בטיסה כבר לא בתוקף.
בארוחה הוגש לנוסע בשר ותוספת שהיו ארוזים, ורק לאחר שסיים לאכול והתכונן לזרוק את הקופסה, הוא שם לב שתופו של האוכל פג לפני 18 ימים. כך, תאריך התפוגה היה ל-11.12 בעוד שהטיסה התקיימה ב-29.12.
הנוסע, שהעלה את התמונה לרשתו החברתיות, כתב: "זה דבר אחד לאכול יוגורט שפג תוקפו לפני מספר ימים, אבל לא האמנתי שאפשר לקבל בשר שפג תוקפו לפני כל כך הרבה זמן".
איך דבר כזה קורה?
הפיקוח על אוכל בטיסות הוא מאוד מחמיר. גם כי מדובר במאות אנשים שמקבלים אוכל בו זמנית וגם כי טיפול באנשים שאכלו מזון מקולקל הוא מאוד בעייתי באוויר.

במקרה זה, סביר שקרה אחד משני דברים: או שמגש האוכל הספציפי לא נצרך במשך הרבה טיסות ופשוט עבר מטיסה לטיסה מבלי שאף אחד לא חשב לבדוק את תאריך התפוגה. סברה נוספת היא שבחברת הקייטרינג הוציאו את המגש לשימוש בתאריך מאוחר מבלי שאף אחד בדק את התאריך.
כך או כל, אנחנו ממליצים שמעכשיו תבדקו את הארוחות הארוזות שאתם מקבלים. למען הסר ספק.