"מעליב ומזעזע": נוסע רעב זועם על ריינאייר – הסנדוויץ' הגרוע ביותר שאי פעם הוגש בטיסה
ביקורת חריפה הופנתה כלפי חברת ריאנאייר לאחר שנוסע מאירלנד פרסם ברשתות החברתיות תמונה של כריך שקיבל בטיסה חזרה מפורטוגל. בתמונה נראה סנדוויץ' דל במיוחד, שנמכר ב-30 שקל, עם שתי פרוסות פסטרמה וכמות זעומה של גבינה. הפוסט הפך ויראלי, ועורר דיון סוער כאשר נוסעים נוספים הצטרפו לקריאה להימנע מרכישת אוכל בטיסות


נוסע של חברת הלואו-קוסט האירית ריאנאייר עורר סערה ברשת לאחר ששיתף תמונה של סנדוויץ' שקיבל בטיסה, וכינה אותו "האוכל הגרוע ביותר שאי פעם הוגש במטוס". לדבריו, שילם 5.90 פאונד (כמעט 30 שקל) עבור כריך פאניני חם עם גבינה ופסטרמה, אך נותר המום ורעב.
דקלן מינוג, בן 63 מהעיירה לוסק שבפרברי דבלין, שב עם רעייתו קלייר מחופשה בעיר פארו שבפורטוגל בטיסה חזרה לדבלין ב-21 ביולי. במהלך הטיסה החל להרגיש רעב, והזמין מהדיילים כריך חם. אלא שכשהגיע האוכל התברר שמדובר באכזבה מוחלטת. "זו הייתה הונאה גמורה. פתחתי את הסנדוויץ' ולא האמנתי למה שאני רואה, אז צילמתי אותו", הוא מספר. "היו בו שתי פרוסות של פסטרמה וכמות מזערית של גבינה, שהייתה במרקם של חמאה. לא היה שם כלום. נדהמתי".

מינוג השווה את המנה הדלה לסצנות מהספר אוליבר טוויסט, ואמר שהטעם היה תפל, ושהכריך אפילו לא כלל חמאה. לדבריו, אכל אותו רק כי היה רעב, אך מיד לאחר הנחיתה נאלץ לקנות מזון נוסף בנמל התעופה. את התמונה של הסנדוויץ' פרסם ברשתות החברתיות עם הכיתוב "מעליב ומזעזע". בתמונה נראה הפאניני פתוח, כשעליו כמות קטנה במיוחד של גבינה ופסטרמה שאינן מכסות אפילו חצי מהלחם.
תגובות הגולשים לא איחרו לבוא: רבים כינו את הארוחה "מגעילה", "מבישה" ו"עלבון". "אני יודע שזו חברת תעופה זולה, אבל מצפה לשירות טוב יותר", אומר מינוג. "רמת השירות היא פשוט אסון. אני לא אקנה שוב אוכל בטיסות של ריאנאייר".
לצד הזעם והביקורת, היו גם גולשים שלא הופתעו. כמה מהם המליצו לנוסעים להביא איתם אוכל מהבית: "לעולם אל תקנו אוכל על המטוס", כתב אחד. "תביאו כריכים ושתייה קרה מהבית. הרבה יותר טעים".
למרות התלונה שעוררה הדים רבים ברשת, ריאנאייר דווקא רשמה ביצועים טובים בדירוגים אחרונים של איכות האוכל בטיסות, עם שיעור נמוך יחסית של ביקורות שליליות. לעומת זאת, חברת התעופה האירית המתחרה, אייר לינגוס, דורגה במקום הראשון בכמות התלונות על מזון בטיסות. מריאנאייר נמסר כי החברה עודכנה בפרטי המקרה, אך בשלב זה לא נמסרה תגובה.