mako
פרסומת

"היו כתמי קקי על המושב": החוויה הקשה של נוסע בטיסת דלתא - והפיצוי

נוסע שטס עם חברת הענק מפלורידה ללוס אנג'לס ישב במשך חמש וחצי שעות הטיסה לצד נוסע מבוגר עם בעיות ניידות ושליטה בסוגרים, ולא יכול היה לזוז ממקומו: "אחת הדיילות אמרה, 'אני כל כך מצטערת שהיית צריכה להתמודד עם זה'"

אילן ארנון
פורסם: | עודכן:
דלתא איירליינס
צילום: רויטרס
הקישור הועתק

טיסה בת חמש וחצי שעות של חברת "דלתא", מפלורידה ללוס אנג'לס, הפכה לסיוט מתמשך עבור אחד הנוסעים, כאשר הנוסע שישב לידו, אדם מבוגר עם בעיות ניידות, עשה את צרכיו, והנוסע נאלץ לשבת ולהריח את הצחנה לאורך כל הטיסה.

"התברר שהיו לו בעיות ניידות חמורות, מה שאומר שהייתי למעשה כלוא במושב שליד החלון במשך 5.5 שעות. הדיילים המשיכו לבדוק מה שלומו ולהעריך את המצב. היו כתמי קקי ממש על המושב. וגם עליו. ביליתי טיסה שלמה שלמה כשהייתי מושרה בריח הזה", שחזר הנוסע.

"כשירדתי מהמטוס הייתי בהלם. אחת הדיילות אמרה, 'אני כל כך מצטערת שהיית צריכה להתמודד עם זה. למה לא ביקשת מסכה?'. גברתי, הייתי צריך גירוש שדים", הוסיף בהומור.

אבל לא הכל שחור (או חום) מבחינת הנוסע: חברת דלתא התנצלה בפניו והחליטה להעניק לו פיצוי בעקבות התקרית הלא נעימה, והוא יקבל נקודות חינמיות של 'נוסע מתמיד' שוות ערך ל-5,000 מייל. "בדלתא, אנו גאים לספק חוויה יוצאת דופן ושירות אמין ומתחשב בכל רגע של הנסיעה שלכם. בטיסה האחרונה שלכם איתנו, לא עמדנו בהתחייבות זו ואנו רוצים שתדעו שאנחנו מצטערים", נכתב בהודעת ההתנצלות של החברה.