זה לא סוד שערוץ הטוויטר של ג'ודי ניר מוזס הוא אחד הפעילים שיש. ניתן למצוא בו שלל ציוצים על התנהלות המממשלה, על מה שקורה עם ילדיה, אוכל ועוד עידכונים מחייה הפרטיים. בתוך כך, בתחילת השבוע העלתה ניר מוזס וידאו, בו היא צילמה את עצמה מתלוננת על חברת החופשה דרכה הזמינה חופשה משפחתית לפראג.

ניר מוזס, שטסה לחופשה של שבוע בבירה הצ'כית עם שני ילדיה, נתקלה לטענתה ביחס מזלזל מצד חברת קווי חופשה שגרמו לכך שהטיול המשפחתי המוצלח נגמר בצורה לא נעימה.

A post shared by Judy Mozes (@judymozes) on

"יום שישי והשעה רבע לאחת", פותחת ניר מוזס את התלונה שלה. "אני ושניים מילדי מגיעים לשדה התעופה במטרה לחזור לארץ אחרי שישה ימים נהדרים בפראג. חברת קווי חופשה מהם קנינו את הכרטיסים, 700 דולרים לכרטיס, הודיעו לנו שאנחנו פשוט לא רשומים על הטיסה. הייתי בשוק ובחוסר אונים. ניסיתי להבין איך זה יכול להיות. הם אמרו לי ש'אתמול הייתם צריכים לטוס' ואמרתי לגברת שיש לי כרטיס ל-13 לחודש ברבע לאחת ואני והילדים רשומים לטיסה. 'אין מה לעשות', היא אומרת לי".


בשלב זה הסרטון של ניר מוזס נקטע אך היא המשיכה לספר את מה שעבר עליה בסרטון נוסף. "הייתי חולה עם 39 חום, ובלחץ מטורף על החברה בארץ הם הצליחו לארגן שהילדים שלי יטוסו לרומא ומשם בחזרה לארץ. את המזוודות של הילדים הם השאירו איתי. שתי מזוודות ענקיות. אני עוד נתקעתי כמה שעות בשדה התעופה בפראג והצליחו לסדר לי בערב טיסה לבודפשט ומשם למחרת בשמונה בערב טיסה לארץ. בקיצור, אני מגיעה לבודפשט, לקחתי מונית על חשבוני ובחברה הזמינו לי מלון".

"בגלל שהטיסה הייתה בערב", המשיכה ניר מוזס. "הייתי צריכה לשלם על צ'ק אאוט מאוחר. הייתי גם צריכה לשלם את האוכל. אתם יכולים להסביר למה אני צריכה לשלם? חוץ מזה, אם אני לא הייתי לוחצת האנשים היו תקועים עד הרגע בפראג. תתביישו לכם חברת קווי חופשה".


בסופו של דבר גם הילדים וגם ג'ודי הגיעו לארץ בשלום, וניר מוזס אף כתבה בחשבון האינסטגרם שלה שהעצבים שלה קצת נרגעו. 

מחברת קווי תעופה נמסר בתגובה: "כתוצאה מטעות אנוש, הונפקו ונמסרו ללקוחות כרטיסי טיסה חזרה למועד מוקדם מהמועד שהתבקש על ידם. הטעות התגלתה רק בשדה התעופה בחו"ל, כאשר מיד עם פניית הלקוחות, החלה קווי חופשה בבחינת כל החלופות האפשרויות להחזרתם ארצה בהקדם האפשרי.

בתיאום מלא עם הלקוחות, הוסכם כי שניים מהנוסעים יחזרו דרך רומא עוד באותו היום וכי נוסעת שלישית תטוס לבודפשט ותחזור לארץ למחרת. הנוסעת השלישית הועברה מיידית לטרקלין עסקים בשדה התעופה בפראג, טסה במחלקת עסקים לבודפשט ושוכנה במלון 4 כוכבים בבודפשט בחדר יוקרתי, הכול על חשבונה של קווי חופשה.

לנוסעים הובהר לאורך כל הדרך כי קווי חופשה לוקחת אחריות מלאה על התקלה, וכי הם אינם נדרשים לשלם מכיסם בגין כל הוצאה נלווית (לרבות בקשר עם כבודה, יציאה מאוחרת מהמלון, מוניות וכדומה). צר לנו כי הנוסעים בחרו לפנות לתקשורת חלף פנייה ישירה לקווי חופשה, והם מוזמנים לפנות אלינו בנושא בכל עת".

>>לעוד עדכונים היכנסו לעמוד הפייסבוק של mako חופש