את נואל קריין מ"פליסיטי" מצאנו באוניברסיטה העברית בקמפוס שבגבעת רם, שם הוא לומד מדעי המחשב ומחפש בחורה שתחזיק לו את הלב. את רורי גילמור מצאנו בדרך לספריה במכללת רופין אוחזת במליון ספרים וכוס קפה ביד ואת היילי דאנפי מצאנו, איך לא, מתפלחת משיעור בדרך למסיבת בריכה מגניבה. אם חשבתם שאתם רק מכירים אותם מהסדרות, הביטו מסביבכם ותראו שכולם נמצאים איתכם בקמפוס.

אין תמונה
רורי גילמור - פנקי אותנו בסיכומים

רורי גילמור: מי שהכי היינו רוצים להשיג ממנה סיכומים

בעוד רובנו מתחבטים האם ללמוד במכללה או באוניברסיטה, עבור רורי גילמור מהסדרה, "בנות גילמור", היו רק שתי אופציות מרכזיות ושתיהן כמובן האוניברסיטאות הכי נחשקות בארצות הברית: או "הארוורד" או "יל". אחרי התחבטות בינה לבין עצמה, בינה לבין אמא שלה, בינה לבין הסבא והסבתא שלה ובינה לבין כל תושבי סטרז הולו, החליטה רורי ללכת על האוניברסיטה בה למד סבה: אוניברסיטת "ייל". שם ניסתה רורי להתרכז בלימודים עד שבחור חתיך ועשיר יתר על המידה, לוגן האנצברגר, החליט לשים עליה עין.

אם היא הייתה מגיעה לארץ: את ביתה היחידה והפרפקציוניסטית של לורליי גילמור בטח היינו מוצאים, איך לא, בדרך לספריה המרכזית במכללת רופין. עם כוס קפה תמידית ביד, ערימת ספרים שלא ברור איך היא מצליחה להחזיק, פוני ארוך שכמעט ומכסה את שדה ראייתה ומינימום שני בחורים (אחד חננה ואחד מגניב) אשר נסרחים אחריה מבלי שהיא שמה לב, רורי היא הסטודנטית האולטימטיבית.

מה רורי הייתה לומדת בארץ הקודש? רורי הייתה לומדת מדעי ההתנהגות ומגבה אותם, איך לא, בתואר הפרקטי יותר של מנהל עסקים שמוביל כמובן, למסלול ישיר לתואר שני.

בקיצור: במקום להילחץ על כל דבר קטן אולי כדאי שרורי תשתחרר קצת ותלמד גם לעשות חיים.  
 

אין תמונה
"אז יש דבר כזה ידידים? נואל מ"פליסטי

נואל קריין: הידיד הכי טוב

מי שמתפקד בסדרה "פליסיטי" בתור יועץ המעונות כמו גם האוזן הקשבת הפרטית לה חופרת פליסיטי על אהבה נכזבת, מהווה דוגמא קלאסית ל"אין דבר כזה ידידים". נואל מוצא את עצמו במהרה בין זרועותיה של פליסטי ומגשים את פנטזיית היועץ שלו עד הסוף. למרות שהוא מתואר בתור הסטודנט החרשן והנצחי לאחר מערכת יחסים לא כל כך מוצלחת עם סטודנטית אחרת, נואל פורש מהאוניברסיטה, צובע את שיערו ומתחתן בספונטניות. אחרי שכנועים רבים מצד חבריו הוא צובע את שיערו חזרה ומבטל את הנישואים רק כדי לשוב ולהיות חננת המחשבים שהוא באמת.

>> מתלבטים מה ללמוד? רוצים ייעוץ לימודים חינם?

אם הוא היה מגיע לארץ: סביר שהיינו רואים אותו משוטט בין מסדרונות המעונות באוניברסיטה העברית בגבעת רם, תר אחר סטודנט שהלך לאיבוד תוך שבידו הוא אוחז בלפטופ כמו גם בידיה של אחת מ"ידידותיו" הטובות.

מה נואל היה לומד בארץ הקודש? את נואל היינו מוצאים שקוע היטב בתוך הרצאה מרתקת של מרצה למדעי המחשב, החוג בו הוא היה בסופו של דבר מתרגל.

בקיצור: כולנו מכירים בחורים כמו נואל.הם נחמדים מידי, אדיבים מידי, רגשניים מידי ובעיקר מעצבנים מידי. אין ספק שאם הוא היה קצת יותר מעריך את עצמו, הוא היה משיג את הבחורות השוות באמת.

אין תמונה
עאבד נדיר. קומיונטי


עאבד נדיר: חבר טוב למדשאות

הסטודנט לקולנוע האקסצנטרי מ"קומיוניטי", עאבד נדיר, מתחיל את דרכו בלימודי הנהלת מסעדות בשביל לרצות את אביו ולקחת את מקומו כבעל הפלאפליה שלו בעתיד. אולם, למרות חילוקי הדעות בינו לבין אביו הוא לבסוף משכנע אותו לאפשר לו לעשות הסבה ללימודי קולנוע. עם חוסר יכולת להבין ולתפקד כמו שצריך בסיטואציות חברתיות, סרקזם שיכול לפעמים לעצבן ודיבור מהיר מידי, עאבד הוא מישהו שכיף לבלות איתו במדשאה אבל לא בהכרח הייתם רוצים בו כשותף בדירה או כפרטנר להגשת עבודה חשובה. ללא ספק הוא יהפוך לכם את החיים למעניינים יותר ומלאים ברפרנסים קולנועיים וטלוויזיוניים.

 אם הוא היה מגיע לארץ: רוב הסיכויים שתראו את עאבד  באוניברסיטת תל אביב ,עמוק בתוך בניין מקסיקו, עסוק בעריכת סרט גמר.

מה עאבד היה לומד בארץ הקודש? עאבד מתחיל לימודי כלכלה כדי לרצות את אבא, אבל עובר את לצד השני של המדשאות כדי ועובר ללימודי קולנוע בהתמחות בהפקה ובימוי.

בקיצור: בתור חבר בקמפוס כיף שיש בחור כמו עאבד שירדוף אחריך עם מצלמה. מה שכן, כשזה נוגע למפגשי לימוד עם חברים, עאבד הוא מישהו שהיינו מזמינים רק כשהפיצות כבר הגיעו ונמאס לכולם ללמוד.

אין תמונה
גוסיפ גירל- פראדה ולואי ויטון

בלייר וולדורף: הסטודנטית הכי מקובלת בקמפוס

אחרי שכמעט התחתנה עם נסיך וויתרה על משאלתה להפוך למנכ"לית מותג האופנה של אימה, בלייר וולודורף מ"גוסיפ גירל" לא מתכוונת לתת לאף אחד לעצור בעדה. בעודה עושה את דרכה במדרגות לכיוון הכניסה לשיעור, תוך שהיא מכריזה על כניסתה למתחם הקמפוס בצעדים מרשרשים כתוצאה מנעילת, איך לא, נעלי פראדה, תיק הלואי ויטון שלה מונח על כתפה העדינה ושתי בנות מאחוריה נושאות את שאר חפציה, היא יודעת שכל העיניים נשואות אליה. גם אלה של המרצה.

>> מתלבטים מה ללמוד? רוצים ייעוץ לימודים חינם?

אם היא הייתה מגיעה לארץ: את בלייר תמצאו בקפיטריה . מאחוריה תמצאו כמובן את חברותיה השפוטות שעסוקות בתפירה קדחתנית של הפרויקט שבלייר צריכה להגיש בסוף הסמסטר.

מה בלייר הייתה לומדת בארץ הקודש? לומדת וגם מצטיינת בתחום האופנה ב"שנקר".

בקיצור: בלייר היא הוכחה מושלמת שאם את מספיק שתלטנית ובעיקר מספיק יפה ועשירה, אין סיבה שדברים לא יקרו כפי שאת רוצה שיקרו. אנחנו את הקולקציית סתיו/חורף 2014 שלה עוד מחכים לראות.

אין תמונה
היילי דאנפי- בדרך למסיבת בריכה


היילי דאנפי: הפרטי גירל האולטימטיבית

לאחר שהתחילה את לימודיה בקולג' אמריקאי שגרתי, התגוררה שתי דקות וחצי במעונות עם בחורה שתקנית ונכנסה לכלא אחרי ליל שכרות פרוע, היילי דאנפי מ"משפחה מודרנית" מחליטה לעשות סיבוב נוסף ולקחת את עצמה בידיים. היא מדדה אל הקמפוס, שיערה מתנופף ברוח, הפליפ פלופס לרגליה והיא כמעט ונופלת בשל שמלתה הקיצית הארוכה מידי. היא נחושה להגיע לשיעור ויודעת שהשנה הזאת תהיה שונה מקודמתה אלא שבדרך לשיעור היא נזכרת בהיסח דעת שהיא ממש רצתה ושכחה ללכת להשתזף בים, ועושה אחורה פנה לחוף הקרוב.

אם היא הייתה מגיעה לארץ: סביר להניח שהייתם מוצאים אותה משתזפת על חוף בוגרשוב, עושה טלפונים לסטודנטים מהכיתה ומבררת למי יש סיכומים.

מה היילי הייתה לומדת בארץ הקודש? היילי הייתה לומדת B.A. כללי באוניברסיטת חיפה. את זמנה היא הייתה מבלה על מדשאות עם בחורים בשם דילן שמנגנים על גיטרות ועל מיתרי ליבה ואת שאר הזמן הייתה מבלה בריצה מהירה לנסות להיכנס לקורס אליו היא כבר מאחרת.

בקיצור: היילי היא הבחורה הכיפית האולטימטיבית שכל סטודנט חייב להכיר כדי להעביר את השעות שאחרי הלימודים בכיף. בתור ה"איט גירל" שמכירה כל יחצ"ן מסיבות וכל מסיבה טובה, תוכלו להכיר דרכה שלל אנשים מעניינים וללמוד שלא הכל צריך להיות רק לימודים, לימודים, לימודים.  

>> מתלבטים מה ללמוד? רוצים ייעוץ לימודים חינם?