אחרי שהמלצנו לכם על הציוד הבסיסי שאתם חייבים ליום הראשון באקדמיה, החל מהלוק והשיק ועד מה לשים בתיק. הפעם החלטנו לפנק אתכם ברשימת החלומות שלנו, כזאת שכל סטודנט היה רוצה שתהיה לו – לא כי היא תעזור לו לשנן את החומר/לרכוש חברים/להתמצא במרחב האקדמי – סתם כי היא פשוט תעביר לכם את כל התקופה הזאת בכיף, מצרך חשוב ביותר כשמתחילים להבין שתקופת הטיול אחרי הצבא תמה והגיע הזמן להתחיל ב"חיים האמיתיים". תודו לנו אחרי זה.

1. מנעול למחשב הנייד

חוששים מפיגועי פייסבוק? לחוצים שמישהו יפרוץ לכם למחשב הפרטי ברגע של היסח דעת, יגנוב לכם תמונות אישיות ויפיץ אותן ברבים? הכירו את המנעול ללפטופ שיאפשר לכם לעבוד בספרייה ולצאת רגע לשירותים, בלי חשש שמישהו יחטט לכם בחיים.
מחיר: 12.90$ תמורת שקט נפשי.

צילום מסך מתוך amazon

2. מדבקת "לפחות ניסית"

אם פאסיב-אגרסיב זה הקטע שלכם, המדבקה המתוקה הזו בסטייל בית ספר יסודי תהיה המתנה המושלמת להעניק לכל מי שתפגשו בשבוע הראשון באקדמיה – מהבסטי החדשה ועד הצ'ילבה-טו-בי. מומלץ להגיש קר יחד עם חיוך אה-לה רג'ינה ג'ורג'.

מחיר: 2.53$ תמורת חברים חדשים.

צילום מסך מתוך redbubble

3. כוסות מסיבה אדומות

נכון, זה פתטי בין אם אתם גרים במעונות, שוכרים דירה עם שותפים או עדיין תקועים עם ההורים (בסדר עולה). אבל היי, זה השבוע הראשון שלכם באוניברסיטה ואף אחד לא יגיד לכם לא לקנות מיליון כוסות פלסטיק אדומות ולפנטז על מסיבות פרועות כמו בסרטים האמריקאים! בשביל המציאות הקשה יש את מחר, מחרתיים וכל שאר החיים.

מחיר: 9.92$ ולרגע אחד תרגישו שאתם שותים כמו אמריקן טראש.

צילום מסך מתוך amazon

4. מכשיר לבישול פסטה במיקרו

אתם נכנסים לפרק המופלא בחייכם בו לגיטימי לגמרי להיות קמצנים ו/או להזניח את עצמכם, וחוץ מזה, למי יש זמן ועצבים לבשל כשיש כל כך הרבה חומר לשנן? למרות שתכל'ס לא נתפלא אם תשמרו את המכשיר הזה גם להמשך חייכם. לעצלנות אין גיל.

מחיר:14.99$ כי לעצלנות גם אין מחיר.

צילום מסך מתוך amazon

5. תיק פיצה

זה לא תיק משולש בצורה של פיצה, אתם לא היפסטרית מתלמה ילין שהרגע עלתה לי"ב, אלא תיק פלסטיק משולש שנועד להכיל פיצה, לכל מקרה חירום שלא יבוא. כמו כן, זו המצאה מטומטמת להפליא, והיא תקנה לכם מלא חברים על בטוח. או מלא סימנים על הגוף, תלוי איפה אתם לומדים.

מחיר: (8.50$) תמורת חיים מלאי פחמימות.

צילום מסך מתוך amazon

6. כיסוי מטעין לאייפון

הכיסוי הזה, שמשלב בתוכו בעצם גם מטען נייד, יוכל לספק לכם אנרגיה של הטענה מלאה מבלי שתזדקקו לשקע חשמל. פתרון מצוין לימים עמוסים, אם כי אנחנו מקווים שלא תשתמשו בו יותר מדי, כי זה לגמרי סימן שאתם צריכים הפסקה.

מחיר: 33.98$ תמורת הכבדה בכיס ופרידה מהמטען (לפחות בשעות מחוץ לבית).

צילום מסך מתוך amazon

7. דיסק חיצוני של הלו קיטי

עם כל הכבוד לעמידות של המחשב הנייד שלכם, תמיד כדאי לגבות את כל המידע שנמצא עליו פעם בשבוע – אתם ממש לא רוצים להתחיל לכתוב מחדש את העבודה האיומה ההיא, רק כי המחשב החליט לשבוק חיים. והוא ישבוק, ברגע הכי לא מתאים, גם אם הוא חדש לגמרי. והיי, אם כבר להיות מסודרים ואחראיים, לפחות שיהיה עם הלו קיטי.

מחיר: 129.99$ תמורת גיבוי וורוד מהחיים.

צילום מסך מתוך discoveryroot

8. עפרונות לחץ

למה לכתוב בעפרונות, ועוד עפרונות לא מכניים? לא בשביל התקווה שאולי תחטפו סרטן ותמותו, אלא בשביל להוציא עליהם את העצבים בעת לחץ ולשבור אותם (זה מספק באופן מפתיע, תנסו!), או לפחות בשביל להזכיר לעצמכם שאתם לא שמים על שום דבר בעולם. חוץ מעל המבחן הקרוב, כמובן, אז תצטרכו עט.

מחירים: מצאנו ברשת מחירים שונים החל מ-15 ₪. שווה את התענוג.

צילום מסך מתוך etsy

9. כוס שהיא גם מסנן

כי כדי לשתות קפה או תה איכותי לא צריך לשפות קנקן שלם, וכי לשטוף עוד כלי זה די מבאס. הכוס הזו תאפשר לכם לסנן את כל המשקעים לתחתיתה כדי שתוכלו לשתות היישר מהכלי בו המשקה מתבשל, ותוכח כשימושית במיוחד עבור חובבי הקפה השחור הרותח או התה האיכותי.

מחיר: 12.99$ תמורת תחושה אריסטוקרטית.

 

צילום מסך מתוך thinkgeek

10. שעון מעורר על גלגלים

שוק השעונים המעוררים הביא לא מעט פטנטים מסויטים שיכריחו אתכם לקום מהמיטה בבוקר (כולל שעון גורס כסף שתוכלו להכין בעצמכם), אבל הקלאסי והאפקטיבי ביותר שבהם הוא השעון המעורר על גלגלים. היצור הקטן הזה מצלצל בשעה היעודה ואז מתחיל להתרוצץ בחדר, ועד שתתפסו אותו כבר תתעוררו לגמרי, בתקווה שעד אז גם יעבור לכם החשק לרסק אותו על הקיר (הוא לא זול, אחרי הכול).
מחיר: 39.99$, בתקווה שהמחיר יוריד לכם את החשק לנפץ אותו בכל בוקר.

צילום מסך מתוך nanda-home

11. מחזיק מפתחות של רוטב צ'ילי חריף

בקבוק הסרירצ'ה הקטן הזה מושחל לתוך מחזיק מפתחות, כך שתוכלו תמיד לטפטף לעצמכם קצת לתוך הפה בהרצאות משעממות בשביל להתעורר. כמו כן, ניתן לטפטף ממנו לתוך כוסות קפה של אנשים אחרים, מרקים, עיניים ומה לא. שימושי על סף הפלילי.

מחיר: 12.99$, אם תשתמשו בו מעבר לתצרוכת עצמית סביר להניח שתמצאו את עצמכם מורחקים משערי האקדמיה.

צילום מסך מתוך amazon

12. טבליות פלא שהופכות כל דבר למתוק

לא ניסינו את המוצר הזה בעצמנו, אבל הרעיון לא פחות מגאוני והאינטרנט טוען שזה אפילו עובד. לאחר שתאכלו אחת מהטבליות האלה, כל דבר שתכניסו לפה ישנה את טעמו למתוק – מפלפל חריף ועד וודקה רדבול. מושלם להתמודדות עם האוכל של הקפיטריה, משקאות מגעילים ועוד כל מיני דברים שהראש שלכם יכול לחשוב עליהם.

מחיר: 14.99$, הי השארנו לכם מקום לדמיון! אל תאשימו אותנו.

צילום מסך מתוך amazon

13. פד לקירור המחשב הנייד

המחשב מתחמם ומרעיש כאילו הוא עומד לנסוק מבעד לתקרה ולתור עולמות אחרים? אם אין לכם כסף לשדרג, תוכלו להסתפק בפד הזה, שמתחבר אל המחשב ב-USB ויצנן אותו כדי שירעיש פחות (ובתקווה גם יפעל מהר יותר).

מחיר: 20.49$ כי כולנו זקוקים למזגן זמין.

צילום מסך מתוך aliexpress

14. שעון שזז אחורה

הדדליין לא יהפוך לסלחני יותר, העור לא יהפוך לחלק יותר וההמבורגר שתקעתם אתמול בשלוש בלילה לא יתגבש שוב על שולחנכם, אבל לפעמים הכחשה זה כל מה שיש לנו.

מחיר: 9.92$ תמורת האשליה המתוקה שאתם אדונים לזמן של עצמכם.

צילום מסך מתוך amazon

15. נעלי בית מחוממות

הן אולי לא יגרמו לכם לרצות לצאת מהבית, אבל בעוד כמה שבועות, כשצינת הבוקר תקפיא אתכם בדיוק כשאתם צריכים להתעשת, הן יכולות לסייע לקום מהמיטה. מצד שני, יש לאוניברסיטה חוק נגד נעילת נעלי בית? לא נראה לנו.

מחיר: 44.95$ והיי, הן נראות כמו שני לווייתנים קטנים.

צילום מסך מתוך amazon

16. שרשרת חברות בצורת גבינה צהובה

אל תמהרו להעניק לחברים החדשים שלכם את השרשרת על השבוע הראשון – חכו עד שתבינו מי ה-חבורה שלכם בלימודים, ורק אז חלקו לכל אחד את המשולש שלו במגש. זו מתנה שתוודא שהם לעולם לא יסרבו כשתבקשו מהם לצלם את הסיכומים, בהנחה שהם יחשבו שזאת מחווה חמודה שלא תקריפ אותם. הולך טוב ביחד עם הפיצה מסעיף 5.

מחיר: 9.75$ תמורת הסיכוי שתהפכו למוזרים של השכבה.

צילום מסך מתוך etsy