תתפלאו לדעת שרבים מבין הסלבס האהובים עליכם למדו ממש כמוכם כדי לקבל תואר אקדמאי ולא הסתפקו במשחק, שירה או דוגמנות בלבד אלא דאגו לתוכנית מגירה. לגנדי למשל היה תואר בעריכת דין אבל הוא הבין שזה לא ממש יעודו משום שהתבייש לדבר בקול רם בבית המשפט, ארנולד שוורצנגר בנוסף להיותו בודי בילדר, שחקן ומושל קליפורניה מצא זמן לעשות תואר בכלכלה ואפילו השחקנית אמריקה פררה המוכרת לנו בתור "בטי המכוערת" סיימה במאי האחרון אחרי 10 שנים(!) תואר ביחסים בינלאומיים. אז אולי יש עוד סיכוי שנראה את ג'סטין ביבר בקמפוס?

אמה ווטסון בלינג רינג
אמה ווטסון: למדה גם באוקספורד

אמה ווטסון: שלהרמיוני גריינג'ר לא תהיה השכלה גבוהה? הצחקתם אותנו

הדוגמנית של "בורברי", השחקנית של "הבלינג רינג" ובעיקר ולנצח (מה לעשות), הרמיוני גריינג'ר מסרטי "הארי פוטר" למדה באוניברסיטת "בראון" בארצות הברית ובילתה שנה נוספת באוניברסיטת אוקספורד היוקרתית. לטענתה היא מתכננת לחזור ל"בראון" ולסיים את התואר. לנו יש תחושה שעל הרמיוני אפשר לסמוך. מחכים לראות תמונת טוויטר עם הדיפלומה המיוחלת.

האחיות אולסן (צילום: Cindy Ord, GettyImages IL)
האחיות אולסן: לא שרדו עד סוף התואר | צילום: Cindy Ord, GettyImages IL

מרי קייט ואשלי אולסן: עזיבה משותפת

שתי השחקניות שהפכו למעצבות אופנה ידועות כבר לא זוכרות מה הן באו ללמוד לפני שכל החיים, האופנה והאח של סרקוזי תפסו את מירב זמנם. את לימודיהן הפסיקו אחרי שנה, מרי קייט בשל פרידה מהיורש הספנות המפורסם, סטוורוס ניקולאוס. אשלי עזבה מתוך הזדהות. להגיד את האמת, עם חברת ענק שהפכה אותן למולטי מיליונריות בגיל 18, אנחנו לא חושבים שהן עוד יזכרו את השנה שבילו באוניברסיטת NYU.
 

אדם סנדלר בבריכה (צילום: London Ent / Splash News, Splash news)
למרות שיש לו תואר , נוטה לשחק דמויות חסרות השכלה | צילום: London Ent / Splash News, Splash news

אדם סנדלר: מהאוניברסיטה ועד "אל תתעסקו עם הזוהן"

מודים שקצת הופתענו למצוא את הקומקיאי היהודי הניו יורקי ברשימה האקדמית שלנו ועוד יותר הופתענו לגלות שמדובר בבוגר בעל תואר אקדמי מאוניברסיטת NYU שכן סנדלר סיים תואר בשנת 1988 בבית ספר הנחשק "טיש" ללימודי אמנות ששייך לאוניברסיטה. אין ספק שהשכלתו האקדמאית סייעה לו כששיחק דמויות דביליות חסרות השכלה.

קלייר דיינס זוכה בגלובוס הזהב 2012 (צילום: Kevin Winter, GettyImages IL)
לא ויתרה על לימודים ב"ייל" | צילום: Kevin Winter, GettyImages IL

קלייר דיינס: על ספת הפסיכולוג

יש סיבה שהשחקנית המוכשרת זוכת הפרסים מגלמת בצורה מושלמת את קרי מת'ינסון ב"הומלנד" ומצליחה להיכנס לראש של הדמות הסכיזופרנית. זה משום שהיא עשתה הפסקה מהמשחק כדי ללמוד באוניברסיטה הנחשקת, "ייל", לימודי פסיכולוגיה. שאפו.

נטלי פורטמן - גלובוס הזהב 2011 (צילום: Frazer Harrison, GettyImages IL)
בדרך ל"הארוורד" עוברים באוניברסיטה העברית | צילום: Frazer Harrison, GettyImages IL

 נטלי פורטמן: מ"הארוורד" לאוניברסיטה העברית

השחקנית זוכת האוסקר על משחקה ב"ברבור שחור" עשתה את המסלול שמצופה מכל יהודי טוב: היא הלכה ולמדה לתואר אקדמי ועשתה זאת באוניברסיטה היוקרתית "הארוורד". את התעודה קבלה בשנת 2003 על לימודיה בפסיכולוגיה ומדעי המוח. על הדרך היא גם  נצפתה במשך חצי שנה לומדת ב"אוניברסיטה העברית" בירושלים, במסגרת תוכנית חילופי הסטודנטים של הארווארד.

אין תמונה
ג'יימס פרנקו. רב גוני

ג'יימס פרנקו: ניסה כמעט הכל

השחקן הידוע מסרטי "ספיידרמן" ו"127 שעות" ,גם הוא יהודי אגב,שהחליט לנסות כמעט כל אוניברסיטה שיש בארצות הברית. בין הקמפוסים בהם בילה תמצאו את "ייל", "UCLA", "RISA", "קולג' ברוקלין", "קולומביה" ואוניברסיטת יוסטון, טקסס. שכחנו לציין שהוא אפילו לימד קורס בקולנוע ב-NYU.

טיירה בנקס ללא איפור
טיירה בנקס ללא איפור

טיירה בנקס: "טופ" בנקאית

דוגמנית העל ויוצרת התכנית הידועה "אמריקז נקסט טופ מודל" כמו גם תכנית הבידור, "הטיירה שואו", בילתה 9 שבועות באיך לא, בית הספר לבנקאות באוניברסיטת "הארוורד" וקבלה מספיק השראה כדי ללמוד תואר שני במקום במשך שנתיים. נקסט טופ בנקאית.

ברוק שילדס והחבובות (צילום: Stephen Lovekin, GettyImages IL)
ברוק שילדס חזקה בצרפתית | צילום: Stephen Lovekin, GettyImages IL

 ברוק שילדס: מ"הלגונה הכחולה" אל "פרינסטון"

השחקנית, הדוגמנית והכוכבת שהפכה גבות בולטות לטרנדיות (מישהו אמר אניה בוקשטיין?) סיימה תואר בספרות צרפתית באוניברסיטת  "פרינסטון" בשנת 1987. או לה לה.

ג'ודי פוסטר גלובוס הזהב 2013 (צילום: Kevin Winter, GettyImages IL)
פוסטר מצטיינת לא רק על המסך | צילום: Kevin Winter, GettyImages IL

ג'ודי פוסטר: בהצטיינות

לא רק שהכוכבת הנצחית סיימה תואר בספרות מאוניברסיטת "ייל", השחקנית שזכתה פעמיים באוסקר לשחקנית הטובה ביותר וגם הפכה מאז לבמאית מוצלחת, סיימה בהצטיינות. כמו שהיא רגילה.

דברה מסינג ליום האם
לא ויתרה על תואר שני באומנות

דברה מסינג: בהצטיינות יתרה!

לבקשת הוריה היהודים למדה מסינג באוניברסיטת "ברנדייס" תואר ראשון באמנויות ולבקשתם שלושת רבעי מהקורסים שלמדה לא היו קשורים למשאלת ליבה האמיתית, תיאטרון. כשסיימה בהצטיינות יתרה את התואר הפרקטי שלה היא התקבלה לבית ספר לאמנויות הנחשב, "טיש" בניו יורק שם סיימה תואר שני באומנות.

 גם אתם לא מוכנים לוותר על תואר? היכנסו לייעוץ חינם