אתם רגילים לראות אותן על שערי המגזינים ומסלולי האופנה, אבל יופי זה לא הכל בחיים: גם הדוגמניות של ישראל יודעות מקרוב איך נראים ספסל הלימודים, לילות ארוכים של חרישה, מאמרים וסמינריונים.

סיון קליין לפן בר (צילום: רפי דלויה)
קליין. בקרוב תצעק "אובג'קשיין" | צילום: רפי דלויה

סיון קליין
כנראה שבתחום הדוגמנות כדאי להיות מומחית בחוזים, כי גם מלכת היופי לשעבר סיון קליין עולה על גלימה שתאפשר לה לצעוק "אובג'קשיין", אחרי שסיימה לימודי משפטים ומנהל עסקים במרכז הבינתחומי בהרצליה והתמחות במשרד עורכי דין. “אני בדיוק לומדת למבחני הלשכה אז בחודשיים האחרונים אני יושבת בבית וחורשת – אבל אני נהנית מזה", היא מספרת לנו. “החלטתי ללכת ללמוד כי זה מעניין אותי – מהסיבות בגללן כל אחד הולך ללמוד, ובנוסף – בתחום בו אני עובדת יש תמיד הרגשה שלהכל יש תוקף מסוים אז יש בי גם צד שהלך ללמוד כדי שיהיה לי משהו נוסף ביד, להרגיע את עצמי”. למרות שהקולגות בעבודה לא ששות לשמוע על התואר של קליין, היא שמחה שהיא לקחה את ההחלטה ללמוד – אבל להגיע לכיתה כשאת מפורסמת זה לא תמיד דבר קל: “היה לי קשה כי את לא באמת בחיים הסטודנטיאליים ואת לא באמת בחיים האחרים. לא הייתה לי את המסגרת הסטודנטיאלית ולא הייתי באמת חלק מהם, לפעמים הייתי צריכה להפסיד שיעורים כי עבדתי", מספרת קליין ומוסיפה שלמרות שהיא לא מרגישה שהלימודים סייעו לה בקריירה שלה, היא מרגישה שהם נתנו לה ביטחון. קליין, אם תהיתם, גם עשתה קורס משחק אצל יורם לוינשטיין.

>> גם אתם רוצים ללמוד משפטים ומתלבטים היכן? היכנסו לייעוץ חינם

רותם סלע ויעל גולדמן, אוקטובר 2013 (צילום: צ'ינו פפראצי)
בשבילכם: עורכת הדין סלע | צילום: צ'ינו פפראצי

רותם סלע
גם הדוגמנית והשחקנית רותם סלע – או עורכת הדין סלע – בשבילכם, עברה בהצלחה את הבחינות הקשות של לשכת עורכי הדין וקיבלה לפני שנתיים את הזכות להופיע בפני שופטים – זאת, אחרי לימודים במרכז הבינתחומי בהרצליה וסטאז' באחד ממשרדי עריכת הדין הגדולים בתל אביב.
גל גדות ולירז דרור בהלבשה (צילום: אביב חופי)
גדות- לא ויתרה על הלימודים למרות הקריירה העמוסה | צילום: אביב חופי

גל גדות
עוד דוגמנית ושחקנית שבחרה ללמוד משפטים אתם רגילים לראות דווקא בין מכוניות מהירות – כן, גל גדות התחילה תואר במשפטים וממשל במרכז הבינתחומי בהרצליה. אגב, זו הייתה הפעם השנייה בה גדות נרשמה ללימודים הללו – את הפעם הראשונה קטעו תפקיד בטלנובלה "בובות" והחתמה כפרזנטורית של "קסטרו". למרות שלכל אלו נוסף גם תפקיד ב"מהיר ועצבני" ומעבר סטטוס ל"נשואה", גדות חזרה לספסל הלימודים בשנה שלאחר מכן. 

אין תמונה
אלין לוי : "ממליצה למי שזה החלום שלו ללכת על "זה

אלין לוי
את אלין לוי אתם אולי מכירים כבוגרת "האח הגדול 2”, כדוגמנית וכמגישה, אבל לפני שנה היא החליטה שהיא רוצה יותר והתחילה ללמוד משחק בסטודיו של יורם לוינשטיין – צעד לא פשוט בכלל למי שמגיע ללימודים העמוקים הללו עם הילה של סלביות נוצצת: “אני נהנית מאוד שם", היא מספרת לנו, “מפרקים אותך לגורמים בלימודים הללו ולמדתי שם לא להגדיר את עצמי כי אני מגבילה את עצמי בעצם ההגדרה". כשאנחנו שואלים איך הלימודים משפיעים על חי היום יום שלה היא אומרת: “אין לי חיי יום יום – אני כל הזמן בסטודיו", וצוחקת - “אבל זה בהחלט משפיע ואני ממליצה למי שזה החלום שלו ללכת על זה".
אין תמונה
גינזבורג- יחסים בינלאומיים

אסתי גינזבורג
גינזבורג שמלווה אותנו לאחרונה ב"כוכב הבא" היא לא רק דוגמנית בינלאומית – היא גם סטודנטית ליחסים בינלאומיים ולקחה קורס בנושא באוניברסיטה הפתוחה.
שרי גבעתי (צילום: רפי דלויה)
גבעתי- עשתה את זה בניו יורק | צילום: רפי דלויה

שרי גבעתי
שרי גבעתי למדה משחק בניו יורק, לשם עברה אחרי שסיימה את לימודי התיכון בארץ.
דפנה דה גרוט  (צילום: mako)
ראש חכם בגוף חכם | צילום: mako

דפנה דה גרוט
אם התארים האקדמיים לא הפתיעו אתכם עד עכשיו, מה תגידו על הדוגמנית דפנה דה גרוט שמסיימת בימים אלה את התואר שלה בביולוגיה ימית? דה גרוט לא נחה וגם הוראת יוגה היא אחד מתחומי העניין שלה – כי ראש חכם נמצא בגוף חכם.

 >> רוצים ללמוד ומתלבטים היכן? היכנסו לייעוץ חינם