כבר כמעט שנה שבשל הגבלות הקורונה אלפי זוגות בישראל נאלצים לדחות את חתונתם, לעיתים שוב ושוב למועד שכרגע לא נראה באופק. בהנחה כמובן שכולם שומרי חוק, כמובן.

במכללת לוינסקי הכריזו לאחרונה כי הם מזמינים את ציבור הסטודנטים ואת סגל המכללה לקיים חתונה בתחומי רחבת המכללה, שלמי שלא מכיר, נספר שהיא כוללת מדשאות רחבות ידיים בשטח פתוח של 1,350 מטרים. מי שירצה לחגוג בעונת החורף, במכללה מציינים שבימים גשומים ניתן יהיה לקיים את החתונות בלובי של המכללה.

החתונות ייערכו בהתאם להנחיות משרד הבריאות בנושא ריחוק חברתי והתקהלות במרחב הפתוח והסגור, כשגולת הכותרת היא שהכל בחינם – אפילו החניה.

וכשאנחנו אומרים שהכל בחינם, מטעמם המכללה הסבירו ל-mako שכל מתקני המכללה יעמדו לשירות הזוג ללא כל תשלום ואפילו מחלקת התפעול תעזור ותסייע במה שתוכל.

מכללת לוינסקי לחינוך (צילום: דוברות מכללת לוינסקי לחינוך,  יח"צ)
מדמיינים את עצמכם עומדים כאן מתחת לחופה? | צילום: דוברות מכללת לוינסקי לחינוך, יח"צ

נציין כי מדובר רק במקום עצמו, אליו ידרשו המתחתנים להוסיף את שלל ההוצאות הקבועות באירועים - כגון שירותי הסעדה, די-ג'יי, בר, עיצוב ועוד. חשוב לסייג כי ההצעה תקפה עד לחזרתם של הלימודים למתוכנת פנים אל פנים.

"משבר הקורונה הוביל למשבר כלכלי חריף, במסגרתו נסגרו אולמות וגני אירועים, שהובילו לדחייתם של חתונות רבות בהם גם של סטודנטים שלנו", מסר עופר קלפר, מנכ"ל מכללת לוינסקי לחינוך, "מתוך רצון להקל על הסטודנטים שמתקשים בימים אלו למצוא מקום לקיים חתונה וכן להקל עליהם גם מבחינת כלכלית, החלטנו לאפשר לסטודנטים שלנו לקיים חתונות במתחם המכללה ללא תשלום ובהתאם לעמידה בהנחיות".

 

מכללת לוינסקי לחינוך (צילום: דוברות מכללת לוינסקי לחינוך,  יח"צ)
מצד ימין תהיה עמדת הדי-ג'יי ומצד שני הבר. באמצע רחבת הריקודים - אלא מה? | צילום: דוברות מכללת לוינסקי לחינוך, יח"צ

אמנם מדובר בפיילוט ראשון, אבל במכללה מסבירים שבעבר, לפני יותר מ- 20 שנה, נערכו במכללה אירועים בסגנון דומה, אך לא חתונות.

בשלב זה שני זוגות כבר הביעו התעניינות להתחתן במכללה, ואם אתם שואלים אותנו – יש כאן אחלה מור"ק לספר לנכדים ביום מן הימים.

מתכננים חתונה? באפליקציית איזי ריכזו לכם את כל מה שאתם צריכים: