mako
פרסומת

חולצה בהתאמה אישית: עצב באפליקציה וקבל אותה על המקום

קונספט חדש שהגה סטודנט מבית הספר לעיצוב של המכללה למינהל במסגרת שיתוף פעולה עם בית האופנה "קסטרו", מציע לכם לעצב את חולצת החלומות שלכם ולהדפיס אותה באותו רגע במעבדות הדיגיטליות בתוך החנות. ואם זה לא מספיק, העיצוב שיהיה הכי ויראלי ברשתות החברתיות גם ייכנס לקולקציה הבאה של הרשת

אסנת עופר
בשיתוף המכללה למינהל
פורסם:
שחר ארנפלד המכללה למנהל
שחר ארנפלד: מי שעומד מאחורי הקונספט החדש | צילום: שרון כהנא
הקישור הועתק

תארו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: אתם נכנסים לחנות של אחת מרשתות האופנה הפופולריות, מחפשים חולצה חדשה, כשהמוכר או המוכרת מציעים לכם לעצב בעצמכם את החולצה שתקנו. ובכן, הרעיון היצירתי הזה עלה במסגרת קורס שנערך בביה"ס לעיצוב של המכללה למינהל בשיתוף עם בית האופנה "קסטרו", בו נדרשו הסטודנטים להמציא קונספט יצירתי לשתיים מחנויות הרשת. החלום אמנם עדיין רחוק מלהתגשם, אך בואו להכיר את מי שעומד מאחוריו:

מי אני:

שחר ארנפלד (27) שנה ג' בבית הספר לעיצוב של המסלול האקדמי המכללה למינהל.

מקור ההשראה שלי:

"בתור אדם דתי, מאמין, אני יוצר בפרויקטים שלי חיבורים בין הקודש לחול, מביא את העולם התורני והרוחני שאני בא ממנו. השראה נוספת אני שואב מאמנים ויוצרים ישראלים מוכרים פחות, שעושים עבודות מתוך צמא וחדשנות".

רשת חברתית שלא אכנס אליה:

"מנסה להיגמל מפייסבוק, כבר שבועיים שלושה שלא נכנסתי. אני מרגיש שזה גוזל ממני המון זמן. אפשר לשוטט בפייסבוק שעות בלי לשים לב במקום לעסוק בדברים חשובים יותר".

כשאני בפקק בדרך למכללה אני..:
"אוהב לשמוע מוזיקה ישראלית, כמו עידן רייכל ועידן חביב, בפול ווליום, על הבוקר, כדי להתעורר. אני לא ישן הרבה בלילות, מקוצר זמן".  

תמיד ידעתי ש...:
"לילה לבן זה לא כיף. יש לי הרבה לילות לבנים בגלל הלימודים ופרויקטים שאני צריך לבצע, והזמן היחיד הפנוי זה בלילות".

הקבוצה עם השם הכי ביזארי שאני חבר בה בווטצאפ:
"'גבר הולך לאיבוד', זה השם שנתנו לקבוצת החברים שלנו, כשאחד מהחברים עמד להתחתן. אחרי החתונה, ממש לפני כמה ימים, הוא החליף את שם הקבוצה ל'יש חיים אחרי החתונה'".

לאן פני מועדות:
"יש כל כך הרבה דברים שמעניין אותי ללמוד. דבר נוסף שאני שואף אליו: לחבור למעצב או אמן מוכר, להיות במחיצתו, לראות איך עושה דברים, לעזור לו, לשתף איתו פעולה".

 

שחר ארנפלד המכללה למנהל
"חיפשתי את הדרך שבה הצרכן יכול לקנות לעצמו משהו ייחודי" | צילום: שרון כהנא

ועכשיו תחפור על הפרויקט:
במסגרת שיתוף פעולה של בית הספר לעיצוב במכללה למינהל ובית האופנה "קסטרו", התבקשו הסטודנטים לגשת למשימה מיוחדת: לייצר חווית ביקור אחרת בסניף הדגל של הרשת, בדיזינגוף סנטר. את הקורס הובילה המעצבת אפרת ידיד בן עזרא. שחר ארנפלד (27), סטודנט בבית הספר לעיצוב המתמחה בתקשורת חזותית במרחב, בחר לאפשר לקונים לעצב בגד בעצמם כחלק מחווית הקנייה. "חיפשתי את הדרך שבה הצרכן יכול לקנות לעצמו ברשת משהו ייחודי, שיבדיל אותו מקונים אחרים, מבחינת עיצוב ולבוש".

CASTRO POP UP LAB
הרעיון היה לייצר מעין "חנות בתוך חנות" | אילוסטרציה: mako
פרסומת

CASTRO POP UP LAB
הקונים מעצבים באמצעות האפליקציה | אילוסטרציה: mako

CASTRO POP UP LAB
CASTRO POP UP LAB | אילוסטרציה: mako