סאמר טאפסה בת ה-24, תושבת הוואי, התפרסמה בשבועות האחרונים בעקבות סרטון בו היא מופיעה שהפך לוויראלי, ואף הוביל אותה להרפתקה מפתיעה שהסתיימה בהצעת עבודה.

טאפסה עבדה בחנות של רשת Best Buy האמריקאית כמאבטחת, כאשר באחת המשמרות שלה היא הבחינה באדם המנסה לצאת מהחנות עם מוצר שלא שילם עליו. בסרטון וידאו ממצלמת האבטחה, שפורסם ברשת והפך לויראלי נראית טאפסה כאשר היא חוסמת בגופה את הגנב, מתקלת אותו ומונעת ממנו לעזוב את החנות עם השלל שניסה לגנוב. בעקבות אותה תקרית אלימה, ולמרות שביצעה את תפקידה, סאמר פוטרה מעבודתה ברשת.

את הסרטון הוויראלי המדובר ראה גם דיינה ווייט, נשיא אליפות הלחימה האולטימטיבית (UFC), שלא נשאר אדיש ושיתף את הוידאו בעמוד האינסטגרם שלו. "זאת סאמר טאפסה-סטארקה, היא עצרה את הפרחח הזה מגניבה מחנות בסט ביי בהוואי, היא פוטרה בגלל זה." הוא כתב. "אני מטיס אותה לכאן בסוף השבוע הזה, ומעניק לה כרטיסים לקרב של מקגרגור נגד קאובוי. אני רוצה שהיא תעבוד בשבילי! התכונני לסוף השבוע הטוב ביותר בחייך סאמר"

View this post on Instagram

This is Summer Tapasa-Sataraka. She stopped this punk from getting away with stealing from BestBuy in Hawaii. She got fired for this. Flying her in this weekend and giving her tickets to the McGregor vs Cowboy fight. I WANT HER TO WORK FOR ME! Get ready for the best weekend of your life Summer

A post shared by Dana White (@danawhite) on

ואכן ווייט עמד בהבטחתו ובסוף השבוע האחרון, סאמר הוטסה ללאס וגאס, ואף מצאה את עצמה עומדת על הבמה לצד שניים מהלוחמים הפופלאריים ביותר ב-UFC. טאפסה התקשתה להאמין שהיא אכן נמצאת במעמד המרגש ויוצא הדופן הזה וציינה כי זו היתה חוויה מדהימה עבורה.

אך הסיפור לא נגמר במחווה היפה הזו, ובהמשך אכן הוצעה לסאמר טאפסה משרה ב-UFC באופן רשמי. סמנכ"ל התקשורת של ה-UFC, לני ברקנרידג', אמר כי "ווייט חשב בתחילה כי טאפאסה תוכל לעבוד בתפקיד ביטחוני, אך לאחר ששוחח עמה הוא הרגיש שהיא יכולה להיות בעלת ערך בתפקיד גדול עוד יותר." 

View this post on Instagram

A post shared by Cilla Behic (Bird) (@cillawithoutthepris) on

 

לדברי טאפסה עצמה, היא קיבלה מספר הצעות עבודה נוספות בעקבות הסרטון הוויראלי, אך היא מעריצה של ה-UFC והיא מוכנה לעזוב את הוואי ולעבוד ללאס ווגאס עבור כל תפקיד שהם יציעו לה "זו הזדמנות של פעם בחיים ואני לא אתן לה להתפספס" היא אמרה.