מתן קאופמן (צילום: תומר ושחר צלמים, צילום ביתי)
מתן קאופמן חשב על רעיון יצירתי למציאת עבודה | צילום: תומר ושחר צלמים, צילום ביתי
מתן קאופמן בן 25 מרעננה, סיים לאחרונה את הלימודים האקדמיים באוניברסיטת בן גוריון וקיבל תואר במנהל עסקים ומימון. לאחר סיום התואר יצא כמו כולם למשימה הקשה מכל – חיפוש העבודה. אחרי ראיונות רבים ותשובות שבוששו להגיע, הוא החליט לגרום להצעות העבודה להגיע ישירות אליו. קאופמן פרסם אתמול שלט חוצות, שנתלה מול המרכז הבינתחומי בהרצליה, בו נכתב "מתן קאופמן לראשות העירייה או כל עבודה אחרת" וציין את מספר הטלפון שלו למבקשים לעזור.

פרסום השלט זכה לתגובות רבות, וגם להצעות עבודה. קאופמן מספר היום ל-mako: "קיבלתי המון הצעות עבודה מחברות מובילות לפיתוח וייצור, חברות פרסום". מלבד הצעות למשרות, השלט גרר תגובות רבות ושיתופים בפייסבוק "קיבלתי גם הצעות רומנטיות מנשים", מוסיף קאופמן.

קיבל הנחה מחברת הפרסום

לטענתו, עלות השלט נמוכה מכפי שניתן לחשוב: "בחברת הפרסום מאוד אהבו את הרעיון שלי ולכן החליטו לעשות לי הנחה", אך מסרב לגלות מהו המחיר המדוייק. בחברת הפרסום "חוצות הזהב" סרבו גם לציין מה עלותו של השלט.

בוסית בראיון עבודה (צילום: אימג'בנק / Thinkstock)
"חסכתי לעצמי את ראיונות העבודה וחיפושי חנייה בת"א" | צילום: אימג'בנק / Thinkstock
טובית שלומי, בעלת משרד פרסום דרורי שלומי מציינת כי מחירי שלטי חוצות נקבעים בהתאם לגודל ולזמן שהינם תלויים בפומבי. שלטי חוצות קטנים ופשוטים עולים 400-500 שקלים ושלטי ענק באיילון עשויים לעלות גם חצי מיליון שקלים.

לדבריה, שלט חוצות מקומי כמו שתלה קאופמן באזור רעננה עשוי לעלות אלפי שקלים. "אני מניחה כי מדובר במחירים שנעים בין 3000 שקלים עד 10,000 שקלים, תלוי בפרק הזמן שהשלט יישאר תלוי", היא מוסיפה.

קאופמן שסיים את לימודיו בבאר שבע וגר היום עם הוריו ברעננה מספר שהוא מתכנן לעבור לעיר הגדולה תל אביב. לטענתו פרסום השלט אכן הוכיח את עצמו: "חסכתי לעצמי את ראיונות העבודה שכוללים חיפושי חנייה מתישים בתל-אביב".

בנוסף, הוא מספר שהוא מעוניין למצוא עבודה בתחום ההשקעות והנדל"ן, "אני מחפש עבודה מאתגרת ומתגמלת". לדבריו, התמודדות לראשות העירייה כפי שצוין בשלט דווקא נלקחת בחשבון, "אני בהחלט חושב שהגיע הזמן שמישהו יעשה שינוי בפוליטיקה ויש לי דחף פנימי לשנות ולתקן".