לעמוד על במה ולשיר מול קהל יכול להיות רגע מאוד מכונן בחייו של אדם - הגילוי, ההתרגשות, השחרור. תוסיפו לזה את הקולגות, הבוס ופקידת הקבלה וכמובן פלייבק מלווה במסך גדול עם מילות השירים, אוכל ואלכוהול, ותקבלו בילוי ממכר. שישה שותפים: איציק גולנד, איתמר קולן, רן ליפסון, ניסן לרידו, סער ורביב וולקוביצקי, שכבר עשו כברת דרך בת 10 שנים בתחום מקומות בילוי (בין היתר הם בעלי "ביר גארדן" במתחם שרונה, "קפה קסטל" באבן גבירול, "דולי פארטון" בהרצליה ועוד) החליטו להביא לתל אביב את חוויית הקריוקי. לאחרונה הם פתחו את "meon the mic" – חדרי קריוקי פרטיים בהשראת ערים סביב העולם תל אביב, היכן שהיה עד לא מזמן TLV המיתולוגי.

"לשיר ולהשתחרר בסביבה אינטימית"

"לקחנו את החוויה של חדרי קריוקי פרטיים ואינטימיים המגיעה מהמזרח והתאמנו אותה לתרבות ולרוח הישראלית". אומר איציק גולנד, החדרים כאן מתאימים לקבוצות ויכולות לשמש עבור ימי הולדת לילדים ולמבוגרים, מסיבות רווקים ורווקות, אירועי חברה, וימי גיבוש וכיף במגזר העסקי. אפשר להתחיל בישיבה עסקית במקום, להקרין מצגות, להרצות ולסיים במסיבה פרועה של קריוקי.
"אם ב'בולדוג' (מועדון קריוקי שהיה בעבר ברחוב לבנדה בתל אביב; מ.ד) אנשים עמדו ושרו מול עשרות אנשים שהם לא מכירים, כאן שיפרנו את החוויה, והאדם שעולה על הבמה ושר נמצא עם החברים מהבית או מהעבודה", מוסיף גולנד. "זו סביבה נעימה ומוכרת וכך אתה מבטל את כל החסמים ומשתחרר. יצרנו חוויה שתאפשר לאנשים להרגיש בטוחים וליהנות מזה".

me on the mic (צילום: איתי סיקולסקי)
נכנסים למקום וכבר נהנים מהעיצוב המרהיב | צילום: איתי סיקולסקי

בין פריז לזנזיבר

האדריכל שהופקד על עיצוב המקום הוא ניב שני, שלקח אלמנטים מובהקים מערים גדולות ושונות בעולם ועיצב את עשרת החדרים ב-"me on the mic". מהאינטימי ביותר והמתאים לקבוצות קטנות בהשראת סידני, דרך חדר לאס וגאס המעוצב כמו מלון, זנזיבר כחדר עם אלמנטים אפריקאיים, מוסקבה בסגנון נובוריש, דבלין, ברלין, הוואנה, מרקש, אמסטרדם ועד לפריז - החדר גדול ביותר ומתאים לאירועים של עד 100 איש.

בכל חדר יש במה שמתאימה ל-2-3 אנשים, מעליה יש מסך בגודל 80-90 אינץ' המקרין את מילות השיר, לאורחים ולמי שעומד על הבמה. המיקרופונים ניידים כך שגם הביישנים יותר שאינם רוצים לעלות על הבמה יוכלו להשתתף בשירה ממקומם על הספות. מערכות הסאונד והמולטימדיה מאוד מתוחכמות וכל השליטה בחדר נעשית על ידי אפליקציה שפיתחו בעלי המקום, דרכה  ניתן לבחור שיר מתוך 30,000 השירים שנמצאים בספרייה הדיגיטלית, לשלוט בתאורה ולקרוא למלצרית האישית שיש לכל חדר.

מתאים למגוון רחב של קהלים

"בסניף בתל אביב דאגנו לאקוסטיקה משובחת, רמת עיצוב גבוהה לחדרים, והעמדה שתתאים לכל סוגי האירועים", אומר גולנד. גם השף עופר אבגיל, שהקים את "בויה" והיה במשך 12 שנה השף הראשי שלה הצטרף למערך והופקד על המטבח של "meon the mic" עם מטבח על טהרת הפיוז'ן ובסגנון של מנות שיתופיות. המקום פתוח כל יום מתשע בבוקר ועד השעות הקטנות של הלילה, ומציע חבילות אירוח הכוללות את החדר עצמו וחבילת אלכוהול ואוכל במחירים אטרקטיביים. עם כל התנאים האלו, אל תופתעו אם פתאום תמצאו את עצמכם שרים דואט עם הבוס.

 לבירורים והזמנות: *5876