ניו יורק היא העיר הפופולרית ביותר בעולם לתיירים ואנשי עסקים, כך לפי דירוג שערכה חברת הסקרים איפסוס מורי. תל אביב דורגה במקום ה-49 מתוך 60 ערים, ביחד עם מנילה, ורשה, קזבלנקה וג'קרטה בירת אינדונזיה.

הדירוג של איפסוס, שהתפרסם לראשונה ב-2013, מבוסס על סקר ב-26 מדינות בעולם (לא כולל ישראל), בו התבקשו המשתתפים לדרג 60 ערים לפי מידת הנוחות לגור, לעשות עסקים ולבקר בהן. ניו יורק שבה למקום הראשון בדירוג, שבו היתה גם ב-2013. אבו דאבי עקפה השנה את לונדון ופריז ודורגה במקום השני, בעוד שטוקיו, סידני וציריך דורגו ביחד במקום החמישי. בהמשך העשיריה הראשונה: רומא, לוס אנג'לס ואמסטרדם. בתחתית הרשימה נמצאות ניירובי וטהראן.

ציריך היא העיר שבה הכי טוב לחיות, לפי הדירוג של איפסוס, בדומה לדירוג מ-2013, ואחריה סידני. ניו יורק נותרה העיר המועדפת לעשיית עסקים, ואחריה אבו דאבי, לונדון והונג קונג. פריז שמרה על מעמדה כעיר שבה הכי טוב לבקר כתיירים, ורומא עקפה את ניו יורק והתמקמה במקום השני בקטגוריה זו.

הדירוג שם דגש על פערי הדורות בבחירת הערים. ציריך היא העיר המועדפת על בני דור הבייבי בום, שנולדו בין 1945 ל-1965, בעוד שניו יורק מועדפת על בני הדורות הצעירים יותר.

הכתבה פורסמה במקור באתר TheMarker

בשורה להיי-טק: הצעת החוק שתקל על מיזוגים ורכישות אושרה בוועדת הכספים

ועדת העבודה דנה בהקמת לשכת תעסוקה לאסירים משוחררים