בשלב מסוים, כל עובד יודע, האפרוריות של חיי המשרד משתלטת עליכם: אותו לוח מביט אליכם מקיר הקיוביקל – או המשרד, אם אתם ברי מזל, אותן מדבקות מחכות לכם ליד הטלפון ואתם חולקים עם השותף שלכם לחדר בדיוק את אותו השולחן, עם אותן המגירות, אותו ספל קפה ואותו הייאוש. החדשות הטובות הן שעם קצת עזרה המשרד שלכם יכול להפוך למקום שיעביר את השעות הארוכות עד היציאה המתוקה הביתה בהרבה יותר הנאה והומור. איך? הכירו את הגאדג'טים שיעשו לכם שמח:

 

אין תמונה
ספל לעצלנים
ספל לעצלנים -  לחצתם יותר מדי על ה"נודניק" ומצאתם את עצמכם מאחרים למשרד, עם גרביים לא תואמות ועיניים חצי עצומות? הנה ספל שיפנק אתכם על הבוקר וייתן לכם לנוח עוד רגע לפני שהטירוף מתחיל. מה הוא עושה? ובכן: הוא מערבב את עצמו, בלי צורך באיתור כפית בין כל המזלגות – וחשוב מזה, בלי צורך לשטוף אותה אחר כך. פשוט שמים את הרכיבים בפנים, לוחצים על כפתור ומצטערים שעוד לא המציאו מסמכים שכותבים את עצמם.

 

אין תמונה
מחמם כוסות
חום, אהבה ו-USBאחרי שהתחברתם לכוס קפה, מגיע האתגר הבא: להשאיר אותה חמה בין כל הטלפונים, הפגישות והמסמכים ולמנוע את תרחיש האימים בו – חלילה, תאלצו אשכרה לקום מהכסא שלכם ולהכין לכם אחת חדשה – אתם, אחרי הכל, חסכוניים במים כמעט כמו שאתם חסכוניים בתזוזות. כדי שהחברים במשרד לא יקראו לכם עצלנים, המציאו את המכשיר הזה שלא רק שישאיר את כוס הקפה שלכם חמה – הוא גם משמש כ-USB אז תוכלו לומר לכולם שהוא באמת שימושי. מה עוד בחורה צריכה?

אין תמונה
שקית נגד גניבה
שקיות נגד גניבה -  כולנו יודעים שהקפה של הבוקר הוא רק סיפתח לאכילה שתימשך לאורך כל היום, מה שמביא אותנו למצב שכולנו מכירים. אי שם במקרר יושב לו סנדוויץ' מושלם שהכנתם במיוחד לרגע רעב בהקפדה יתרה. חתכתם עגבניות לפרוסות דקיקות, מרחתם מיונז, הוספתם גבינה ואולי פרגנתם לעצמכם באיזה זית. הרעב גואה בכם ואתם ניגשתם למקרר, מפנטזים על הביס העסיסי – רק כדי לגלות שמישהו כבר העלים לכם את השלל מהמקרר. ובכן, כנראה שאתם לא לבד וגניבת מזון במשרדים היא מכה – אחרת איך תסבירו את השקיות הגאוניות הללו? מכניסים פנימה את הסנדוויץ' ומבטיחים שאיש לא יתקרב לאוכל שלכם. בתיאבון.

אין תמונה
מפית בסטייל
לאכול בסטייל -  אם השתמשתם בשקית מהסעיף הקודם מצאתם את הסנדוויץ' שלכם בריא ושלם במקרר המשרדי. אחרי שסיימתם לגחך בשקט, הגיע הזמן להנות מההשקעה ולהעלים את הראיות. כדי לעשות את זה בסטייל, תוכלו להשיג את המפית האופנתית הזו, שמשדרת לכל הקולגות שגם כשנוזל לכם רוטב - אתם הכי מכובדים שיש.

אין תמונה
מה מזמינים
נו, אז מה מזמינים? הנה פיתרון פשוט לריב המשרדי הקבוע: היא רוצה המבורגר, הוא רוצה להזמין סלט והמנהלת בכלל בעניין של מוקפץ. מה עושים? מכניסים למשרד את הגרסא הטעימה של גלגל המזלות: גלגל המזונות. הלוח הזה יפתור את כל הויכוחים במשרד שלכם ויחליט עבורכם – פעם אחת ולתמיד – מאיפה מזמינים. לצערנו, הוא לא מגלה מאיפה משלמים על כל זה...

אין תמונה
שולחן הליכון
שורפים קלוריות -  אחרי שאכלתם כל הבוקר, כנראה שתזדקקו למוצר הזה – שולחן עבודה שהוא גם הליכון ומאפשר לכם לשרוף את כל הקלוריות שדחסתם. השולחן הזה מתכוונן כך שאפשר לעבוד עליו בעמידה, בהליגה – וגם בישיבה והחדשות הטובות הן שאפשר לקחת אותו לכל מקום במשרד וגם להתאים אותו לכל עובדת ועובד. מה שבטוח – הוא יחסוך לכם את המחיר של המנוי לחדר כושר – אליו אתם אף פעם לא הולכים.

אין תמונה
כסא כושר
הכסא שישמור אתכם בכושרואם להפוך את שולחן העבודה שלכם לחדר כושר נראה לכם יותר מדי מהפכני – מה דעתכם על להפוך את הכסא שלכם לכזה? כן, אם עד עכשיו רבתם עם החברים במשרד על כסא עם או בלי משענות ידיים – הכסא הזה מציע לכם רצועות ידיים ולמעשה מכיל שלל תרגילים שאפשר לעשות בעבודה מול המחשב, או אפילו בסשן קצר נפרד בהפסקה. אולי נאמץ אותו גם במקום הספה בסלון?

אין תמונה
יש לך מייל!
לא מפספסים אף מייל -  עם כל האימונים המשרדיים האלה, יש סיכוי שבין כפיפה לסמיכה עוד תפספסו איזה מייל חשוב שייעלם מעיניכם מבעד לאגלי הזיעה. ובכן – אל דאגה, בשביל טיפוסים חרדתים כמותכם המציאו את ה-USB המיוחד הזה: הוא נראה כמו מעטפה עצומה שמתחברת לכם למחשב ומתריעה בכל פעם שמתקבל דבר דואר חדש בתיבת המייל שלכם. מהמעטפה הזו לא תוכלו להעלם כי היא מוארת עם כל הודעה חדשה.

אין תמונה
מחזיק עטים
גם מחזיק העטים שלכם עובדהנה פריט שלא ישאיר את הקולגות אדישים: מחזיק עטים, נייר דבק ופוסט-איט שמכין לכם את העט לפעולה, מותח לכם את נייר הדבק כך שלא תבלו שעות בחיפוש אחר הקצה האבוד ושומר על המהדקים שלכם הרחק מידיהם הקלות של השותפים לחדר. הקטע הכי טוב: הוא נראה כמו איש בשירותים והוא מבטיח הרבה הערות וחיוכים.

אין תמונה
קליעת פוסט איט
קליעת פוסט איטאם הספורט המשרדי של קליעת ניירות לפח כבר נמאס עליכם – הנה הדור הבא והמאובזר שלו: מחזיק פוסט-איט שמצויד גם במשגר שיעיף את המסמכים הכושלים שלכם הישר אל פח האשפה – או ברוב המקרים – מחוצה לו, בואו נודה על האמת.