דרכון זר הפך בשנים אחרונות למצרך מבוקש, שרבים מסלבריטאי ישראל נהנים להתגאות בו. פתאום כולם גילו שיש להם שורשים בספרד ורצו לבקש אזרחות נוספת.

כעת מתברר שלא מדובר רק בסמל סטטוס ששמור לידוענים בלבד, אלא בהטבה שמציעים במשרד עורכי דין לעובדים שיתקבלו לעבודה במשרדם, ממש כמו שבמקומות אחרים יציעו לכם "תן-ביס" או טלפון סלולרי על חשבון החברה - כאן מציעים לכם דרכון של מדינה החברה באיגוד האירופי, לא פחות.

כולם יקבלו דרכון ואזרחות אירופית?

עו"ד איתי מור, מומחה להגירה שגם מכהן כיו"ר התנועה הציונית "מעבר לקשת - פורטוגל", הוא ככל הנראה אדם שיודע דבר או שניים על תהליך הוצאת האזרחות האירופית. וכעת הכריזו מטעמו שהמשרד שלו מחפש 3 עובדים חדשים לתפקיד אנשי שירות ומכירות – כאשר מי שיתקבל יזכה לדרכון הנכסף.

מערכת mako בדקה מולם כמה שווה ההטבה המדוברת והאם היא באמת כל כך נחשקת, ולדבריהם עלותה לרוב נעה בין 5,000 ש"ח ל-10,000 ש"ח. ההטבה, כך הם מציינים, מוענקת לכל עובד שיתמיד 3 חודשים בחברה, וכדי ליהנות מסבסוד מלא, על העובד להחזיק לפחות שנה שלמה במשרה.

נציין עוד כי כדי לקבל את הדרכון המיוחל, על העובד להיות זכאי לו ולעמוד בתנאי הסף שהציבה מדינת היעד לקבלת האזרחות.

עו"ד איתי מור (צילום: יח"צ/ עו"ד איתי מור )
עו"ד איתי מור ועובדי המשרד - לכולם יש דרכון אירופי (ביד או בדרך) | צילום: יח"צ/ עו"ד איתי מור

לידיעתכם, אגב, לא רק העובדים החדשים ייהנו ממנה, שכן כל אחד מעובדי המשרד נמצא כעת בתהליך הוצאת דרכון אירופי, או שכבר מחזיק באחד כזה.