עובדי טוויטר יורשו להמשיך לעבוד מהבית באופן קבוע. כך הודיע מנכ"ל החברה ג'ק דורסי באי-מייל ששלח לעובדי טוויטר אמש. החברה הודיעה גם כי תעניק לעובדיה מענק מוגדל לרכישת ציוד לעבודה מהבית, בסך 1,000 דולר לעובד.

עוד כתב דורסי לעובדים כי משרדי החברה לא יפתחו לפחות עד ספטמבר, כך לפי פרסום באתר החדשות באזפיד ניוז. בנוסף, לפי הדיווח, הוא כתב כי החברה תמשיך להקפיא את כל נסיעות העסקים עד אז, עם חריגות בודדות בלבד. בנוסף, טוויטר תבטל את כל האירועים שלה עד לסוף השנה, ותשקול מחדש את תוכניותיה לקראת 2021.

טוויטר היא לא חברת ההייטק היחידה שהודיעה על תוכניות להרחיב את העבודה מהבית מעבר להגבלות הרשמיות של משבר הקורונה. עם זאת, התוכניות של החברה רחבות יותר מאלה שהודיעו עליהן חברות אחרות. גוגל, מיקרוסופט, פייסבוק ואמזון הודיעו כולן לעובדיהן שהם יכולים להמשיך לעבוד מהבית לאורך סתיו 2020, מעבר למועדי פתיחת המשרדים המתוכננים לקיץ.

עוד לפני הקורונה, בשיחת משקיעים שהתקיימה בפברואר, דורסי דיבר על תוכניות לעודד כח עבודה מבוזר בטוויטר, שיכלול כמות גדולה יותר של עובדים מרוחקים. בין היתר דיבר על שילוב יותר עובדים שיחיו ויעבדו מחוץ לסן פרנסיסקו, בה ממוקם מטה החברה.

עם פרוץ משבר הקורונה, טוויטר עודדה את עובדיה לעבור לעבודה מהבית כבר בתחילת חודש מרץ - לפני שממשלת ארה"ב הטילה הגבלות רשמיות על התקהלות ועל פתיחת משרדים.