"אם היינו שואלים את הציבור בבית, מי עוסק במניקור ומי במכונאות רכב הם היו אומרים הפוך" אמרה פאולה בתכנית הבוקר, במהלך הראיון עם נטלי וקסלר וסהר שמש- היא מכונאית רכב, והוא מניקוריסט וקוסמטיקאי.

במהלך הראיון סיפרה נטלי שכאשר היא מספרת שהיא עובדת במוסך, שואלים אותה אם היא עובדת כפקידה במזכירות או אולי במכירות. "הלוואי שנשים יראו אותי ויקחו דוגמה" אמרה לפאולה וליאון, והוסיפה כי רוב התגובות שהיא מקבלת במוסך עצמו הן חיוביות וכי היא מאמינה שנשים יכולות לעשות הכל.

להפוך למכונאית אגב, זה לא כזה פשוט. וקסלר סיפרה כי ההכשרה שעברה כוללת קורס מכונאות, ואחריו שנתיים של עבודה כדי להגיע ללימודי המשך בסופם תעשה גם הסמכה ותוכל אפילו לפתוח מוסך בעצמה אם תרצה.

לצידה של וקסלר כאמור, התראיין גם סהר שמש, מניקוריסט וקוסמטיקאי מחדרה. שסיפר שלפחות פעמיים ביום שואלים אותו אם יצא מהארון, או שיש לו כוונה כזו, זאת למרות שהוא בכלל נמשך לנשים. סער שהיה לוחם -קצין חילוץ, מספר שתמיד אהב טיפוח ושהקריירה שלו התפתחה במקרה לאחר שעשה מניקור לחברה שביקשה. לדבריו, ההורים שלו מפרגנים וגם בעירו - חדרה, הסיפור שלו כבר מוכר והוא פופלארי במיוחד. וסיכם שלדעתו יש לו את המקצוע הכי מגניב בעולם וכי זה "מקצוע החלומות לגבר". צפו בראיון המלא.