אין תמונה
לעבודה, הי, אז שלוש ארבע

העבודה תופסת מקום מרכזי בחיינו, והצלחה בתחום המקצועי תורמת רבות לתחושת הסיפוק והמיצוי הכללית שלנו, אך כדי להצליח בעבודה צריך קודם כל לעבוד במקום הנכון ובתחום המתאים. מחקרים מוכיחים שככל שאתה פועל בעבודה על פי תחושות בטן, מרגיש שאתה פשוט יודע, ופחות חושב ומתכנן את צעדיך - כך גדלים הסיכויים שאתה נמצא בעבודה המתאימה. השאלון הבא מבקש לבחון באיזו מידה אתה נמצא בעבודה שבאמת מתאימה לך, כזאת ש"נולדת בשבילה": 

השאלון הוכן על ידי דר' אייל דורון והנוירופסיכולוגית שירה זפט, ואינו מהווה ייעוץ מקצועי

המסלול המהיר: כך תמצאו את העבודה הנכונה

מתי לשנות כיוון? אם אתם מרגישים שהעבודה היא עונש, ואתם מבצעים אותה באופן מכני, חסר ניצוץ ומגע אישי - רוב הסיכויים שאתם לא בעבודה הנכונה. ייתכן שנדמה לכם שהחיים מתחילים רק ברגע שיום העבודה מסתיים, אך דעו שאפשר גם אחרת. הצלחה בעבודה נובעת מבחירה נכונה של תחום העיסוק, לכן כדאי להשקיע זמן ומחשבה כדי להבין מהם תחומי ההצטיינות שלכם.

איך לפגוע בול? אם מצאתם את הכיוון הכללי שמתאים לכם, אבל בכל זאת אתם חשים שאתם לא "הולכים עד הסוף", לא סומכים על האינטואיציה שלכם, ולא מביאים את הטאצ' הייחודי שלכם - ייתכן שאתם ליד תחום העיסוק הנכון לכם, אך לא בדיוק בו. הדרך לדעת שאתם מתפתחים לכיוון הצלחה היא להרגיש שהעבודה היא חלק מהותי מהחיים, שאתם מבטאים בה את יכולותיכם ושיהיה קשה מאד למצוא לכם תחליף!

כיצד תדעו שמצאתם? אם אתם מצליחים להביא לעבודה משהו ייחודי, זורם ואינטואיטיבי, ומרגישים שעבודתכם היא חלק מהותי ממי שאתם - כנראה שמצאתם את העבודה הנכונה!

איך להצליח בשישה שיעורים, חמישי ב-22:00

>> בחנו את עצמכם: האם גם אתם יכולים להצליח בחיים?

>> הצטרפו לדף הפייסבוק של דר' אייל דורון