אחרי שבתכנית איך להיות מאושר חקר אייל דורון לעומק את  השאלה "מה זה אושר?", וניסה למצוא רעיונות מדעיים ומדויקים שעונים על השאלה, בעונה החדשה הוא ינסה לעשות את אותו מהלך על הנושא 'הצלחה'.  מסתבר שאחת הדמויות שהביאו את דורון לצאת למסע היא דווקא ליידי גאגא, שעל פניו הגיעה גבוה בפרק זמן קצר מאד. חקירה עמוקה של הדמות שלה גילתה שליידי גאגא הספיקה לפרסם שתי תיזות, ללמוד פסנתר, להתקבל לאחד מבתי הספר הטובים לאומנות, וגם לעזוב אותו כי היא הרגישה שזה לא מושלם בשבילה. הסיפור גרם לאייל לחשוב האם יש דברים שחוזרים על עצמם אצל אנשים מצליחנים.

"כשאומרים כללים להצלחה – זה נשמע לא רציני" אומר אייל, ומסביר את הרעיון שעומד מאחורי התכנית: "יש פה רעיון שלא מאמין בפסיכולוגיה חיובית אלא ניסיון למצוא מכנה משותף להצלחה, כזה שגם בן אדם ביקורתי יבין".

לא רק סיפורים ורעיונות מדעיים

"כל אדם רוצה להצליח ולעשות עבודה טובה" אומר פרופסור יורם יובל, מנחה התכנית. "לא רק לעשות אקזיט, אלא באמת להרגיש שעשינו משהו", הוא מדגיש, ומבטיח, כמו בעונה הקודמת, לתת לצופים בנוסף לסיפורים ולרעיונות המדעיים  גם כלים שיוכלו ליישם בחיים שלהם.
רונאל פישר, שמצטרף לכיתה, מספר שאלמלא הסדרה כנראה שלא היה נחשף למחקרים שיובאו בה. "זה לא עוד סדרה שאו ראית או לא. העשייה של הצופה אחרי הסדרה יותר חשובה מהסדרה עצמה", הוא מסכם

איך להצליח בשישה שיעורים. חמישי אחרי עובדה