לפי נתונים של לשכת התעסוקה האמריקאית אנשים מחליפים עד גיל 38 כארבעה מקומות עבודה, מה שמלמד שאנשים מתקשים למצוא עבודה שהם מרוצים ממנה, אך גם מעיד על כך שחשוב להם למצוא. לפני שיוצאים למסע חיפוש העבודה הנחשקת יש כמה דברים שכדאי לחשוב עליהם:

הרשימה השחורה (תמונת AVI: mako)
הכינו רשימה של דברים לא יכולים לעשות | תמונת AVI: mako
איך מגלים מה העבודה שאני הכי טוב בה?

הכינו לעצמכם Not to Do List, רשימה של כל הדברים שאתם לא  טובים בהם ולא יכולים לעשות.

היו מכונים לעשות ויתורים כואבים - לא בהכרח מה שאתם אוהבים הוא מה שאתם הכי טובים בו. להצליח זה גם לדעת במה אתה לא הכי טוב, להפנים, ואז לחזור לזה - אבל לא כקריירה.

למה רובנו לא מרוצים?

בארצות הברית יש 800 מקצועות רשמיים, אך 30% מהעובדים מתרכזים ב-15 מקצועות בלבד, מה שאומר שרובם המכריע לא נמצאים בעבודה שהם טובים בה או אוהבים אותה. מחקרים בארצות הברית מגלים שרוב האמריקאים לא עובדים בעבודת החלומות שלהם והיו רוצים לעזוב את עבודתם.

העבודה הנכונה (תמונת AVI: mako)
הנוסחה למציאת העבודה הנכונה | תמונת AVI: mako
במה כולם עובדים?

המקצועות הנפוצים ביותר בארצות הברית הם אנשי מכירות, קופאים, אחיות, נהגים ומורות. מעל ל- 13 מיליון איש עובדים בהן. לעומת זאת – יש רק 1400 מרביעי חיות, 6200 חוטבי עצים מקצועיים, ומעט מאד מעצבי פרחים ובלשים פרטיים.

איך אני יודע אם אני בעבודה הנכונה?

אם אתה עובד על סמך אינטואיציה ולא מרבה לחשוב ולנתח את צעדיך, אם אתה מפתיע את עצמך, מצליח יותר ממה שחשבת, ומרגיש שיש לך את הטאצ' הייחודי שלך  – כנראה שאתה בעבודה המתאימה.

לסיכום: יש קשר בין אושר והצלחה

"לא המצליחים מאושרים, אלא המאושרים מצליחים". יש קשר בין אושר והצלחה, ובשביל להצליח אתה צריך בסופו של דבר לאהוב את מה שאתה עושה, אחרת אין לך סיכוי.  

איך להצליח בשישה שיעורים, חמישי ב-22:00

>>מסתבר ש-73% מהישראלים מעדיפים סיפוק על כסף. לסקר המלא

>>רוצים ללמוד איך גם אתם יכולים להצליח? כל הטיפים והכללים