והרי גילוי נאות: את כל האקסים המשמעותיים שהיו לי בחיים, הכרתי במסגרת מה שתכננתי שיהיה סטוץ. איכשהו בסוף, במקום לקרוע להם את הבגדים ולהיכנס איתם למיטה ללילה חד פעמי של תשוקה, קרעתי להם את הבגדים, נכנסתי איתם למיטה, וחודש אחרי הם כבר קראו לי "שמופי". כנראה שעשיתי שם משהו נכון.

>> מה נשים חושבות על סטוצים

על הרקע הזה, נורא קשה לי עם הגישה של רוב הבחורות הישראליות בנוגע לסטוצים, וסקס בכלל, תפיסה שמרנית ואפילו צדקנית משהו. רק בשבוע שעבר סיפרה לי חברה שחזרה מזועזעת ממסיבת רווקות כי מרבית הנוכחות, נשים שנושקות לגיל שלושים, טענו ש"מעולם לא היה להן סטוץ". זהו, התחלנו כבר לשקר לעצמנו.

איך אומרים "סטוץ" בעברית?41682 (תמונת AVI: מה קורה)
ניוז פלאש: בשביל אהבה צריך קודם כל תשוקה | תמונת AVI: מה קורה

כאילו, סירייסלי? אתן באמת חושבות שאם לא תיכנסו עם בחור למיטה בדייט הראשון זה יגדיל את הסיכוי שהוא יתאהב בכן? שאם תשדרו לו שאתן "בחורות רציניות" הוא ירוץ להתחיל לבנות את הגדר הלבנה ולתכנן איתכן עתיד? שהישיבה בסיכול רגליים ("שים לב פה יושבת בחורה אנאלית ואחראית") עד הדייט השלישי, תגרום לו לספר לחברים שלו שאתן "האחת"?

ניוז פלאש: בשביל אהבה צריך קודם כל תשוקה. אף גבר עם טיפת שכל בקודקוד ועם אובייקט תקין תלוי בין הרגליים לא ירגיש תשוקה כלפי אישה שעוצרת את עצמה רק כי ככה כתוב בספר חוקי הדייטים הגדול.

סליחה, תיקון, יש גברים שירגישו תשוקה לנשים כאלה, והם מתחלקים לשני סוגים של מחזות ביעותים. הסוג הראשון הם שונאי הנשים שמתייחסים למין השני כאל אתגר נושא פרסים, ולכן ממילא יזרקו את הבחורה מיד לאחר הכיבוש. והסוג השני, והגרוע אף יותר: השוביניסטים. אלו מחפשים כל חייהם אחר אישה "לא שרמוטה" ולאחר שיתחתנו איתה - ילכו לחפש להם ריגושים מהצד. יחי המוסר הכפול.

תקשיבו לי, ותקשיבו לי טוב. אתן רוצות יותר מהחיים האלה. מגיע לכן להנות. לכן, הגיע הזמן להתייחס לכל גבר באשר הוא כאל סטוץ פוטנציאלי. כנסו איתו למיטה, אין דרך טובה מזו לבדוק את הכימיה ביניכם, וגם לבדוק איך הוא מתפקד שם (ואלוהים יודע שלא כל הגברים יודעים מה לעשות בטריטוריה הזו). התייחסו לכך כאל אודישן מקדים שיסנן בחורים שחושבים שלהם מותר מה שלכן אסור. אם יום אחרי אתן לא בעניין – לפחות לא בזבזתן זמן יקר. אם יום אחרי אתן דווקא עדיין בעניין – מגניבוש, אין על פרפרים בבטן.

ומהצד שלו: אם יום אחרי הוא לא יהיה בעניין – הרווחתן. זיהיתן את החרא עוד לפני שהספקתן להיפגע באמת, ולפחות עשיתן קצת כיף. תסתכלו על זה כעל רווח נקי.

אה, ומה אם גם הוא יהיה בעניין? ובכן, מזל טוב, מצאתן אהבה.

איזה משפט הכי מבריח גברים?