mako
פרסומת

שעת סיפור: איך ליצור בידול בעסק שלי?

אדיר ובר ע'גמי פתחו את העסק שלהם – ''בובו דקור'' בשיא מגפת הקורונה. עם חיבה לרשתות וסחורה זמינה הפכו לעסק מצליח עם עובדים שעיקרו באונליין. בשיחה עם ליאור נויפלד הם ינסו להתגבר על האתגר הכי גדול שלהם: להישאר רלוונטיים ולמצוא דרך לבלוט בתוך כל התחרות מסביב. צפו

TEAM לעצמאיםבשיתוף ISRACARD
פורסם: | עודכן:
הקישור הועתק

* תוכן ממומן בשיתוף ישראכרט. המידע האמור נועד למתן מידע כללי בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי

ליאור נויפלד, סמנכ"ל קריאייטיב בראובני פרידן, סופר ובעל טור אוכל' בשיחה צפופה עם אדיר ובר עג'מי, בעלי "בובו דקור" מותג ייבוא של פתרונות אחסון לבית, עם אתר למכירות אונליין, חנות תצוגה, הפצה לחנויות על לבלוט בתחום מול כל התחרות מסביב.

איך הכול התחיל?

"הכול התחיל בקורונה. נולד לנו הילד השני, רני והעולם היה בשיגעון, אנשים לא יצאו מהבית. אני יבואן לכלי בית ובר לא ידעה מה לעשות - היא הייתה עם הילד בבית, לא היו גנים. היא אמרה לי, 'מה אני אלך לעבוד, משרת אם?' אמרתי לה, "תקשיבי יש לי קופסאות, תנסי למכור". היה לי מוצר אחד (קופסה) שהוא בשלושה גדלים - חצי ליטר, ליטר, ליטר וחצי".

מה בעלי עסקים צריכים להפיק מהסיפור שלכם?

"יש איזושהי הטעיה לבעל עסק לחשוב שדי, כולם כבר שמעו עליי. כולם כבר מכירים את כל המוצרים שלי, זה מה שאני אומרת לו על הקופסאות. מה אפשר לחדש? אם אתה תראה את זה ללקוח בכל מיני סיטואציות. נגיד, יש לי מוצר שאני מעלה, אז אני אומרת להם כל הזמן זה לא רק לפסטה, זה לא רק לקוסמטיקה. זה יכול להתאים לעטים, לאחסון לילדים ולעוד המון שימושים".

פרסומת

מה האתגר הבא?

וואי, יש הרבה אתגרים, פעם חשבנו לעשות איזשהו מעבר לחו"ל. וגם להביא לשם את עניין הקופסאות.יש הרבה רעיונות שאי אפשר לבוא ולקיים את כולם כי אתה באמת תשתגע. בנוסף, אף בעל עסק לא יכול לטפל בכל האלמנטים של העסק ולגדול. לבד. לכן יש לי מנהלים שעושים הכול. יש לנו מחסנים. התחלנו מהבית, מהסלון, עברנו למחסן, לעוד מחסן. היום הרבה מחסנים".

צפו בפרק המלא.