שיווק באינטרנט- איך לומדים את זה? | צילום:
onurdongel, Istock
הנוכחות השיווקית של חברות בעולם ה-New Media הפכה ל-MUST.
מטרתו של הקורס המלא לשיווק באינטרנט הינה להכשיר את המשתתפים בו להקמה, ניהול וביצוע של פרויקטים בעולם המדיה החדשה.
הקורס משלב לימוד תיאורטי יסודי ומעמיק יחד עם התנסות מעשית ומקנה היכרות עם שיטות השיווק והפרסום היעילות ביותר והמתקדמות ביותר.
משתתפי הקורס ילמדו כיצד לפתח אסטרטגיה שיווקית, לקדם מותגים ושירותים, לנהל יח"צ וקמפיינים אפקטיביים ברשת, לעודד מכירות ולפתוח ערוצי הכנסה יעילים.
מועדים קרובים:
ג'ון ברייס תל אביב
22.7.12 ימי א' ו-ד' 17:30-21:00
היקף הקורס:
112 שעות אקדמאיות + כ 40 שעות מעשיות.
קהל היעד:
- מנהלי פרסום ומנהלי שיווק
- בעלי אתרי אינטרנט ועסקים, המעוניינים לנצל את המדיה החברתית ולקדם את שירותיהם
- יועצים בתחומי שיווק, פרסום , מסחר אלקטרוני, אינטרנט ומערכות מידע, המעוניינים להרחיב את השכלתם
דרישות קדם:
- הכרת המחשב ומוצרי אופיס
- אנגלית: קריאה וכתיבה ברמה בסיסית
- הכרת עולם האינטרנט מתוך התנסות אישית לצרכים פרטיים או במסגרת העיסוק המקצועי.
- גלישה שוטפת באינטרנט ושימוש ברשתות חברתיות כלשהן
- לא נדרש ידע תכנותי
תוכנית הקורס:
מבנה האינטרנט
שמות מתחם, שרתים (אחסון, DNS, מייל, פרוקסי), התקנים ודפדפנים, עוגיות, כתובות IP, ניטור גיאוגרפי, עקבות ברשת
מבוא לשיווק באינטרנט
שיווק בעידן החברתי מושגי יסוד ומודלים שיווקיים, קביעת יעדים ומטרות, פילוח קהלי מטרה, מחקר שוק ומתחרים, ערוצי השיווק הקיימים, הגדרת אסטרטגיה שיווקית, ניטור וניתוח הפעילות השיווקית, שיווק מפה לאוזן WOM, באזז ויראלי, תוכניות תמריצים וטכניקות נוספות להגברת התנועה
נדל"ן אינטרנטי
אתרים ובלוגים אישיים ועסקיים, דפי פרופיל, אינדקסים , חנויות מקוונות
זהות מקוונת
לימוד המותג, פיתוח אסטרטגי וגיבוש הזהות המקוונת, בניית הזהות המקוונת, יח"צ ברשת, ניהול משברים ומינוף תגובות שליליות, הקמה וניהול פרסונות, טרולים ורוחות רפאים, ניטור ו- Engagement
רשתות חברתיות ואתרי שיתוף
Facebook, twitter, Google+, LinkedIn, Ning, Delicious, Pinterest, Flickr, YouTube, vimeo, כלי ניהול: Hootsuite, Ping.fm, רשתות ממוקדות נישה ורשתות בארץ
סדנא לכתיבה שיווקית
שיווק אפקטיבי בדוא"ל
חוק מאגרי רשימות תפוצה, ניהול רשימות, מיקוד, פרסונליזציה וסגמנטציה, ניסוח ובנייה חכמה של ניוזלטר, תזמונים, מדידות, SPAM
שיווק בווידאו
העוצמה השיווקית של וידיאו, תכנון תסריט לווידיאו שיווקי, כלים לעריכת וידיאו פשוטה ומהירה, יצירת פתיח אישי וקטע סיום מדליקים לסרטון הווידיאו, הפצת וידיאו מהירה, שמירת הצופה עד לסוף הסרט, הנעה לפעולה
קידום אורגני SEO
מנועי החיפוש והאינדקסים הראשיים, גורמי ההשפעה על דירוג האתר במנועי החיפוש (פרופיל קישורים, תכנים, מבנה, SEO Social), אלגוריתמים בשימוש המנועים השונים, התמודדות בקידום אתרים מיוחדים ,שיטות וכלים לקידום אתרים, תהליכים בקידום אתר (קבלת אתר, מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה למבנה ותוכן וטיפול שוטף באתר), מניעה והסרת מידע ממנועי החיפוש
פרסום ממומן
אפיקי פרסום ממומן בארץ ובעולם, בחינת המודלים השונים (CPC, CPA, CPM ועוד), מחקרי שוק ומתחרים, הגדרת קהלי יעד ומטרות, באנרים, קישורים, טקסט, אינדקסים ממוקדים, Mobile, דיוור ישיר, Google AdWords, Google AdSense , פרסום ממומן בווידאו, כלים לניהול מעקב ואופטימיזציה, ניהול תקציב, דרכים ושיטות למיטוב יחסי ההמרה, דפי נחיתה וקריאה לפעולה, ניסויים ומדידות
שיווק ברשת שותפים
מודלים של רשתות שותפים, תשתיות, הטמעת רשת שותפים בארגון, שיווק באמצעות רשת שותפים, הגדרת מדיניות ו- restrictions
שיווק ב Mobile
מבוא לשיווק ב Mobile, פילוח קהלי מטרה, בניית אסטרטגיה לשיווק בסלולר, שירותים מבוססי נישה ומיקום, אפליקציות, התאמת תכנים לסלולר, פרסום בסלולר, לא על הקוד לבדו – QR, מדידות
מסחר אלקטרוני
זירות מסחר קיימות בארץ ובעולם, מחקר שוק, בחירת זירות המסחר המתאימות, AMAZON , eBay ו- PayPal, טיפול בהזמנות ולוגיסטיקה, דרכים ושיטות להצפת המוצרים
ניתוח תנועת גולשים
ניתוח תנועת גולשים באתר, שיטות ודרכי איסוף מידע, גולשים, מקורות מפנים, מעקב המרות ויעדים, Funnel Report, אופטימיזצייה של דפי נחיתה ומקורות מפנים , A/B Split , Time Split, Google Analytics, Advanced Segments, ניהול פרופילים ופילטרים
זכויות יוצרים והיבטים משפטיים
ניהול
המקצועות בעולם המדיה החדשה, גיוס עובדים וספקים, ניהול פרוייקטים, שמירת הידע וניהול לקוחות
המרצים בקורס
אורי זילברשטיין
ג'קי סויקיס
יוד (יהודה) בוצר
יהודה עדי אדלר
עו"ד דן אור-חף
עידית נעמן
נטע דורון
להכרת הסגל לחצו כאן