הקמפיין החדש לקיץ 2014 של ריי באן כולל סדרה של שבע יצירות ייחודיות ויצירה נוספת שתיחשף במהלך השנה. היצירות צולמו על ידי הצלם המהולל מארק סליג'ר, הזכור לטובה, הודות לעשרות הקמפיינים והשערים שבאמתחתו, בניו-יורק ובלוס אנג'לס, כאשר ביניהם ניתן למצוא גם את צילומי הקמפיין של בר רפאלי ל-ESCADA. היצירות של רייבאן ממחישות את שבירת המוסכמות שמאחורי הסלוגן "Never Hide" (לעולם אל תסתירו), העומד בבסיס הקמפיין החדש.

הרגישו בנוח עם מי שאתם

הקמפיין מנסה להמחיש את המוטיב הבולט ביותר באחת מקולקציית המשקפיים החדשניות והחלוציות שיצר המותג עד כה. קולקציית קיץ 2014 הינה מחווה לשמונת חומרי הגלם המשמשים בפעם הראשונה ליצירת הדגמים האגדתיים והמוכרים ביותר של המותג. חומרי הגלם מהם עשויים המשקפיים הם הגיבורים הראשיים של הקולקציה הנוכחית וכך הם גם באים לידי ביטוי בצילומי הקמפיין. המטרה היא ליצור האנשה לתכונות המזוהות עם כל חומר וחומר: קשוח כמו עור, משתלב כמו צבעי הסוואה, רך כמו קטיפה, מחוספס כמו דנים חזק כמו טיטניום וכן הלאה. הודות לכישרון המובהק של סליג'ר, הדוגל בשפה עשירה ובירידה לפרטים הקטנים, מצליח הקמפיין החדש של רייבאן ליצור חיבור ראשון מסוגו בין חומר מוצק ודומם, לבני אדם חיים ונושמים.

הקמפיין הייחודי גולש מחוץ לגבולות הדו-מימד ופועל בכל החזיתות. באתר הייחודי שהוקם למינוף הקמפיין, רייבאן  מזמינים את קהל הלקוחות לחלוק את העיקרון המנחה אותם:  "לעולם אל תסתירו", כאשר המסר הוא להרגיש בטוח ונוח במי שאתם ולהגדיר, ממש כמו בקמפיין, מאיזה חומר אתם עשויים.

במקביל לעלית הקמפיין בעולם, עלתה קבוצת לוקסאוטיקה ישראל, המשווקת של רייבאן בארץ, בקמפיין דיגיטל רחב היקף באתרים המובילים בישראל. ההשקעה בקמפיין עומדת על למעלה ממיליון ₪ והיא כוללת מתחם תוכן דיגיטלי מרכזי ובו כתבות תוכן קריאטיביות. במסגרת הכתבות לוקחים את מיטב ידועני ארצנו, מכל תחומיי התרבות והמוסיקה ועושים להם הקבלה לחומרים השונים בקולקציית המשקפיים, בדיוק כמו בקמפיין העולמי. כך למשל נינט היא קשוחה כמו עור, עוז זהבי הינו עמיד כמו טיטניום ועוד רבים. המתחם הדיגיטלי מגובה בפריסה רחבה של באנרים באתרים מובילים, קמפיין סלולרי ואלמנטים חזותיים ושיווקיים, בכל נקודות המכירה המורשות.