יש חשמל באוויר: פזגז משחזרת את הלהיט האהוב בפרסומת חדשה
במסגרת מהפכת צריכת החשמל המוזל שמשנה לחלוטין את תמונת המצב בשוק, פזגז יוצאת עם קמפיין שמציג את חשבון החשמל באור חדש לגמרי. ''להפוך את חשבון החשמל מסתם מספר למשהו שיכול לגרום לחיוך''

אחרי שנים שבהן הורגלנו שחשבון החשמל הוא דבר מבאס וגורם להוצאות גבוהות, כעת חברת פזגז החליטה לשנות את התפיסה ולהפוך אותו למקור לאנרגיה חיובית שמאפשר לנו ליהנות מכל פינה בבית ומעניק לנו תחושה של רווחה, נוחות ואושר.
זאת כחלק מרפורמת החשמל החדשה שמאפשרת לכל צרכן בישראל לבחור את ספק החשמל שלו, גם אם אין לו מונה חכם בביתו. הבחירה הזו יכולה להוביל לחיסכון משמעותי בתשלום מידי שנה.
ועל כן, בימים האחרונים בזמן הפסקת הפרסומות אנחנו זוכים לראות מהלך פרסומי חדש של החברה עם משרד הפרסום D-SAY, שכולו בסימן ''סוף סוף משהו משמח בחשבון החשמל''. יחד עם זמרים והרכבים מפתיעים באים לעשות שמח בבתים של לקוחות, ובחשבון החשמל שלהם, בביצוע מרענן לשיר האהוב והמוכר – 'יש חשמל באוויר'.
המותג פזגז הוא מוביל שוק בתחום האנרגיה בישראל, וככזה הוא מכתיב טרנדים שונים גם בשפה הפרסומית. לכן, יככב בפרסומת הראשונה הראפר העולה "שרק" שהקליט לאחרונה שירים עם מיטב הזמרים המובילים ביותר בארץ, עם עיבוד מיוחד לשיר.

''חשבונות החשמל הם חלק מהשגרה בכל בית בישראל, ולעיתים קרובות הם מגיעים עם תחושת מועקה. התובנה שעמדה בבסיס הקמפיין שלנו הייתה להקל על הלקוחות לא רק מבחינת העלויות, אלא גם להכניס אור ושמחה לרגע הזה", מוסרת בשמת דותן, מנהלת מחלקת שיווק פזגז.
כדי לפנות לכמה שיותר קהלים, בגילאים וסגנונות שונים, בפרסומת הבאה שוב בחירה מפתיעה ומשעשעת – ובו יככבו להקת הזמר הבוכרית – משפחת אלייב, שתתפרץ לחדר השינה של זוג רגע לפני שהם הולכים לישון.
"אנחנו בפזגז מבינים שהחשמל הוא לא רק אנרגיה, אלא גם חלק בלתי נפרד מחיי היומיום של כולנו – מהבישול במטבח ועד רגעי הפנאי בסלון. הקמפיין החדש נועד להפוך את חשבון החשמל מסתם מספר למשהו שיכול לגרום לחיוך, בזכות חוויות מוזיקליות מפתיעות ומרגשות שיחברו בין האנרגיה הביתית לשמחת החיים. וזה רק ההתחלה – יש עוד הרבה למה לצפות'', מסכמת דותן.