mako
פרסומת

"הקופאי העביר את השוקו ושאל: 'מצצת את השוקו? ככה את עושה גם לחבר שלך?'"

"אני עדיין המומה ממה שקרה שם", אומרת ש' שלדבריה הוטרדה על ידי קופאי "מגה בעיר" בקניון איילון, "אדם שנותן שירות ללקוחות פשוט לא יכול לדבר ככה". בימים הקרובים היא עתידה להגיש תלונה במשטרה. "מגה" בתגובה: "אנו מבטיחים כי נמצה את תהליך הטיפול והבדיקה על פי כל דין"

אלינור פוקס
פורסם:
אישה בסופר
אישה בסופר | צילום: istockphoto
הקישור הועתק

אישה בסופר
"אדם שנותן שירות ללקוחות פשוט לא יכול לדבר ככה". אילוסטרציה | צילום: istockphoto

"באותו הרגע פשוט הזדעזענו", מספר נ' שפנה ל-mako באמצעות אפליקציית skooper, "התעצבנתי. אמרתי לקופאי שזה לא צורה לדבר. חיפשנו מיד את המנהל וסגן המנהל הסביר שהוא אחראי. הוא הבטיח שהנושא יבדק. כשאמרתי שאנחנו רוצים להגיש תלונה במשטרה הוא לא כל כך שיתף פעולה ולא מסר את כל הפרטים".

"מנהלת שירות הלקוחות רדפה אחרינו בקניון", מספרת ש', "היא לקחה את הטלפון של נ' והסבירה שיש בעיה ספציפית עם העובד הזה". מאז המקרה יצר מנהל מרחב מרכז של "מגה בעיר", גדי אפללו, קשר עם בני הזוג והתנצל על התנהגותו של העובד. "הוא אמר שמדובר בסיפור מזעזע, בעובד בעייתי שפשוט לא יודע איך להתנהג, הבטיח שיעשה בירור בעניין והעובד יפוטר. בכל מקרה אנחנו מתכוונים להגיש תלונה היום או מחר. חשוב לנו להדגיש את החשיבות של מניעת הטרדות מהסוג הזה, בעיקר כשמדובר על עובדים מענקי שירות שעובדים פרונטלית מול הלקוחות".

"אני עדיין המומה ממה שקרה שם", אומרת ש', "כל השבת חשבנו על זה. זאת פשוט טראומה. אדם שנותן שירות ללקוחות פשוט לא יכול לדבר ככה. היום זה קורה לי מחר זה יכול לקרות לילדה קטנה". 

ממגה נמסר בתגובה: "אנו רואים בחומרה רבה התבטאויות מסוג זה ומגנים אותן בתוקף. ברגע שפרטי המקרה הובאו לידיעתנו על ידי הלקוחה, העובד הורחק מעבודתו בסניף והוצא באופן מיידי לחופשה עד לברור ובדיקת הנושא. אנו מבטיחים כי נמצה את תהליך הטיפול והבדיקה על פי כל דין". 

רוצים גם אתם להיות כתבי השטח של mako? הורידו את אפליקציית skooper באייפון או באנדרואיד