המשלוח מהסופר הפך לבליל של מילקי, גבינה בולגרית ושניצלים
כמדי שבוע, הזמינה ליאת משלוח אינטרנט ממגה, אבל כשראתה אותו, חשכו עיניה: "הארגז היה ראוי למקום אחד בלבד, פח האשפה". מגה הציעו לפצות אותה ב-25 שקלים, אבל ביקשו שתשמור את הארגז. כשלא הסכימה, הסבירו לה ברשת שלא תקבל משלוח חלופי. לאחר התערבות mako זכתה ליאת לקבל את המוצרים ופיצוי. מגה: "מקרה חריג ויוצא דופן. אנו מתנצלים"


"הערב קיבלתי את המשלוח הקבוע שלי ממגה וכמו כמעט כל חמישי התכוננתי להכין אוכל לשישי", כתבה לנו ליאת כבר באותו היום בצירוף תמונות, "שילחתי את השליח לדרכו וכשהתקרבתי לארגז הראשון חשכו עיניי. כולו רטוב. נגעתי בו והוא נפתח תוך שנייה. גיליתי מחזה מזעזע: המילקי נפתח ונשפך על הכל, מארז הבולגרית נחצה וכל המים נשפכו וטיילו יחד עם השניצלים שהתפזרו להם".
"קיבלתי את המוצרים שאמורים להיות בקירור ביחד, בשר עם חלב, כשהאחד מרוח על השני", היא מספרת היום ל-mako, "לא היה לי מה לעשות עם הארגז מלבד לזרוק אותו לפח כדי למנוע לכלוך וסירחון בבית. כשהתקשרתי למגה הסבירו לי שמגיע לי משלוח של מוצרים חלופיים ושובר של 25 שקלים פיצוי, אבל כדי לקבל אותם אהיה חייבת לשמור את הארגז אצלי בדירה עד שיגיע שליח ביום למחרת כדי לקחת את המוצרים הפגומים. הסברתי שהארגז מלכלך את הבית ומקומו בפח והצעתי לשלוח באופן מידי תמונה שלו, אך הנציגה סירבה", היא מספרת.
ליאת ביקשה לדבר עם אחד המנהלים בשירות הלקוחות ונאמר לה שיחזרו אליה תוך 48 שעות, אך גם לאחר משך הזמן המתואר איש לא עשה זאת. היא לא הסכימה להשאיר את הארגז בתוך ביתה ובחרה להשליך אותו, גם אם הדבר כרוך בוויתור על החזר.
בעקבות פניית mako מאתמול התקשר מנהל מטעם הרשת והבטיח לשלוח לה את המוצרים גם ללא החזרת המוצרים הפגומים ולפצות אותה בעוד 50 שקלים בקנייה הבאה.
מרשת מגה נמסר בתגובה: "רשת מגה רואה בנושא שירות הלקוחות חשיבות עליונה ומקפידה על איכות משלוח המוצרים ללקוחותיה. הרשת מבצעת מידי יום מעל 1000 משלוחים בכל רחבי הארץ באופן תקין. זהו מקרה חריג ויוצא דופן בו השליח לא ביצע את תפקידו כראוי ואנו מתנצלים על כך. מדובר בלקוחה ותיקה שמבצעת את רכישותיה ברשת פעמים רבות. הרשת סיפקה ללקוחה מוצרים חדשים ופיצוי הולם לשביעות רצונה המלאה".