_פרויקטים
מיוחדים

גינדי תל אביב - האם מדובר במבצע אטרקטיבי חדש או בעוד טריק שיווקי?

לפני שנה דיווחה "גינדי השקעות" על הצלחה חסרת תקדים במכירת דירות בפרוייקט השוק הסיטונאי בתל אביב. אלא שאותה חברה שהשיקה את הפרוייקט בקמפיין ענק בעלות של כ-15 מיליון שקלים, עוברת לפתע לדיוור ישיר ושיווק שקט. מתברר שרק 75 אחוז מהדירות נמכרו מאז, עכשיו הם מבטיחים עוד מבצעים ותנאי קניה נוחים בנסיון למכור את מה שנשאר

לירון שמם | mako | פורסם 29/02/12 19:43