לאחרונה עודכנה גרסת האימוג'ים באייפון ונכנסו למאגר עוד עשרות איורים חמודים שהופכים את החיים של כולנו ליותר מעניינים (אימוג'י של חייזר), שמחים (שתי רקדניות) ומאושרים (קקי מחייך). לכבוד המאורע ובגלל שאנחנו אוהבים את ישראל, חשבנו להציע למעצבי האימוג'ים עוד עשרים אימוג'ים מהממים וישראליים במיוחד. קבלו אותם:

1. אין חניה

אין-חניה
גם אם באורך פלא אין היום פקקים על איילון, אפשר לסמוך על תל אביב שתספק לנו סיבה לאחר לפגישת העבודה או הדרינק שקבענו בערב. לפעמים אין צורך במילים, אלא בסימן אחד מוסכם שכל תל אביבי יבין: "אני כבר 40 דקות מחפש חניה באזור כיכר דיזנגוף, נראה לי שפשוט אחנה בסנטר".

2. צ'ייסר ערק

ערק
עוד יום עבודה הגיע לסיומו, הגב כואב מישיבה ממושכת מול המחשב והבטן עדיין מתהפכת מהפלאפל הלא מוצלח שאכלתם בצהריים. אין לנו כח למילים ארוכות, אלא פשוט: "אלכוהול. עכשיו". תקף גם אם כואבת לכם הבטן ואתם מרוקאים. 

3. מסי

מסי
מסי הבקיע שלושער אתמול והעלה את ברצלונה לרבע הגמר. היום התחיל עם הודעה מחבר טוב: "איך אתה?" - נו, ברור מאליו! במצב רוח 'מסי'.

4. רסטות חזרה מהודו

ראסטה
אמנם עברו ארבע שנים מאז שחזרתם מהודו, הרסטות כבר מזמן אינן ואפילו את הצמידים הסרתם בכאב, אבל הגעגוע עוד שם. אין דרך טובה יותר להעיר את קבוצת הווטסאפ הישנונית של החברים מהודו, מאשר האימוג'י הזה שילווה מיד בזיכרונות על ההוסטל ההוא בדרמסלה, והרעלת הקיבה שחטפתם ביחד במנלי.

5. מוצ'ילה

מוצ'ילה
אחרי הזיכרונות מהודו, מגיעה מיד ההבנה שכבר עבר יותר מדי זמן מאז שטיילתם באמת (וסופ"ש ברודוס עם ההורים לא נחשב). אולי נתחיל לחשוב על תאילנד?

6. צו 8

צו8
התעלמתם מהמספר החסוי שהתקשר אליכם בעקשנות במשך שלושה ימים, אבל בסוף נשברתם ועניתם. כנראה שזו הייתה טעות וקצינת המילואים מודיעה לכם שבשבוע הבא אתם מתייצבים בשיבטה לאימון של שבועיים. שלחו את האימוג'י לרלוונטים לבשורה: אמא - חפשי את המדים בבוידעם, בת הזוג - איזה כייף לך את יכולה לישון באלכסון, הבוסית - הלכתי לעשות קצת כסף.

7. גפילטעפיש

גפילטעפיש
תחשבו כמה זמן ומבוכה תוכלו לחסוך עם אימוג'י שימנע מכם לחשוב איך כותבים את המילה המסובכת הזו.

8. חריימה

חריימה
אותו דבר רק במזרחי (מוקדש לכם, אנשי החריימי).

9. "שרה נתניהו"

שרהלה
הבוסית לוחצת בנוגע לדוח שעדיין לא הגשתם? אמא חוששת שתאחרו לארוחה בגלל הפקקים? שלחו להם 'שרה נתניהו': הצורה הפשוטה והבהירה ביותר לומר שהכל נמצא תחת שליטה. שרה יודעת לשחק אותה. 

10. "ברפאלי"

ברפאלי
שלחתם סלפי ואתם רוצים לדעת מה חושבים עליו? חסכו במילים כמו "נסיך הורס", "מהממת!1" או "יפה לך ורוד!" ופשוט שלחו אימוג'י של בר רפאלי, הרי בכל מקרה זה מה שמצלמי הסלפי רצו לשמוע.

11. אלטיזעכן

אלטזעכן
האימוג'י ההופכי ל'ברפאלי'. שלחו לכם תמונות מחתונה בה ביליתם והזווית הייתה לא מחמיאה בלשון המעטה? זה הזמן להטיל וטו חמור על הצילום לבל תעלה התמונה לפייסבוק. שלחו לאחראי לזוועה 'אלטיזעכן' ואחלו לו חיים טובים וגניזת התמונה לעולמים. וכן, זה כולל את המסיבת רווקות שלכן.

12. איקאה

איקאה
יום חגכם הגיע וראיתם שבאיקאה התחיל סייל הקיץ המרטיט. שמרתם את יום שישי בבוקר כדי לבקר בגן העדן של הרהיטים, ועכשיו נשאר לכם רק למצוא את הקורבן המתאים לשרוף איתו יחד את הבוקר. שלחו לכל החברים שלכם 'איקאה' (אפשר כמה, כמספר השעות שתרצו שיבלו איתכם בחנות), ואין ספק שבסוף אמא תסכים.

13. מטקות

מטקות
מדובר בקוד לכל החפצים המיותרים שאנחנו רוצים להביא לחוף הים: חוברת ללימוד פסיכומטרי (כי ברור שבים נצליח להתרכז), דמקה (הרי לא באמת יש לנו שולחן לשים את זה עליו) ומחצלת הים הענקית שתמיד שוכבת בתא המטען של האוטו ונשארת שם כי חנינו רחוק מדי.

14. רב קו

רב-קו
הסימן המוסכם ל"אנחנו מתניידים היום בתחבורה ציבורית ושיהיה לנו בהצלחה. לא, אל תחכו לנו".

15. חלה של שבת

חלה-לא-חלב
בכל שישי בבוקר אבא או אמא ישלחו לכם 'חלה של שבת', כי כמו בכל שבוע - אתם שוכחים לקנות חלה בזמן וכשאתם כבר נזכרים אין זכר לחלה במאפייה. אז כדי למנוע מצב בו תסתפקו בחלה הפצועה מ-AM PM, האימוג'י הזה יציל אתכם ממבוכה ותרגישו הרבה יותר טוב עם עצמכם בזמן הקידוש, שנייה לפני שישאלו אתכם למה החיים שלכם כישלון. 

16. סנדלי שורש

שורש
סימן מוסכם שיוצאים לטייל בשבת, או הבעת סלידה מריח לא טוב במיוחד בו נתקלתם סביבכם. עברתם ליד חירייה? שלחו סנדלי שורש. אתם מעוכים על בית השחי של הנוסע שעומד לפניכם בקו 189? שלחו שורש. כי שום דבר לא משתווה לריח שלהם שנייה אחרי שחלצתם אותם. 

17. גולדסטאר

גולדסטאר
אימוג'י שמסמל שאת הלילה האחרון בילית עם דוש מהגיהנום, ואת לא מבינה מה עבר עלייך כשהצעת לו לעלות. לכל חבורה יש את הגולדסטאר שלה - ועלייך להיזהר ממנו. הוא אולי נראה 'גבר-גבר' אבל בסופו של דבר תישארי עם טעם מר בפה. 

18. נחמן מאומן

נחמן
המחליף הרשמי לסמיילי, כי מי יותר שמח מחסידיו המקפצצים של רבי נחמן מברסלב? את ה'נחמן מאומן' אתם יכולים לשלוח על הבוקר לכל קבוצות הוואצפ ולאחל להם "בוקר טוב צדיקיייםםם!".

19. העין של האח הגדול

אחגדול
אל תשחקו לנו אותה אליטיסטים, אנחנו יודעים שאתם מכורים לאח. את אימוג'י 'האח הגדול' תקבלו מחברים שממש אוהבים אתכם ורוצים להזכיר לכם שעכשיו יש פרק, או שתשלחו אותו כשיש לכם סוד שאתם רוצים לספר לחבר קרוב - ממש כמו צפייתכם האדוקה במה שקורה בבית בנווה-אילן. 

20. צ'ק לחתונה

שיק-חתונה
קיבלתם הזמנה לחתונה בוואטסאפ? החזירו אימוג'י של צ'ק. עין תחת עין וכנראה שלא ניפגש בתור לקבבונים. מזל-טוב!

עיצוב: סטודיו mako

הכתבה הינה סאטירית ואין להתייחס לנאמר בה ברצינות

עשו את זה לפנינו ונשבעים שלא ידענו