פתחו יומנים: אחרי חגיגות הסופרבול הלילה, משלחת בכירה של שחקני ליגת הפוטבול האמריקאית (NFL) תגיע ביום שני הבא (13.2) לישראל למשחק ראווה עם ליגת הפוטבול הישראלית. הבאת המשלחת ביוזמת המשרד לנושאים אסטרטגיים והסברה ובשיתוף עם משרד התיירות. 

במשלחת החגיגית נזכה לראות 11 כוכבי פוטבול אמריקאים שיכבשו את המגרש הישראלי ויהנו מהמקומות, החוויות והנופים הנפלאים שיש לישראל להציע. במסגרת המשלחת יבקרו השחקנים במקומות הקדושים לנצרות בצפון וכן בים המלח, במצדה, בבית החולים רמב"ם בחיפה, ביד ושם, בתל אביב וכמובן בירושלים. אנחנו כבר מתכוננים לתמונה המסורתית בכותל. כמו כן יקיימו השחקנים מפגש מיוחד עם קהילת העבריים בדימונה. 

משחק הראווה ייערך במוצאי שבת ה-18 בפברואר בירושלים, במהלכו תתחרה הנבחרת האמריקאית מול נבחרת ישראל בפוטבול. ענף הפוטבול בישראל פועל במסגרת התאחדות "אילת" המסייעת לספורטאים בענפי ספורט תחרותיים לא-אולימפיים וזו הזדמנות אמיתית לשים את ישראל על המפה בענף הספורט המרגש הזה.

עם המשלחת צפוי להגיע מרסלס בנט, שחקן הפטריוטס שזכה אמש יחד עם קבוצתו במשחק האליפות הדרמטי. עוד יגיעו: שני אלופי סופרבול לשעבר Cliff Avril ו-Michael Bennett. כמו כן נמצאים במשלחת שחקנים מקבוצות סיאטל, טנסי, פילדלפיה, ניו אורלינס, מיאמי, אריזונה, אוקלנד, דנבר וסן פרנסיסקו וביניהם Delanie Walker, Mychal Kendricks, Kenny Stills, Cameron Jordan, Calais Campbell, Carlos Hyde, Dan Williams, Justin Forsett. 

ליידי גאגא (צילום: Bob Levey, GettyImages IL)
האם תצטרף לנבחרת הכוכבים? ליידי גאגא | צילום: Bob Levey, GettyImages IL
השר לנושאים אסטרטגיים והסברה גלעד ארדן אמר, כי "יש חשיבות גדולה להגעה של משלחת כוכבי ה-NFL לישראל. אני בטוח שהביקור בישראל יהיה חווייתי עבורם ואני מקווה שבעקבותיו הם יקבלו תמונה מאוזנת של ישראל, ההפוכה מהמסע השקרי המתנהל נגד ישראל בעולם. השחקנים ייראו לעשרות מיליוני המעריצים שלהם את הפנים האמיתיות של ישראל". עוד הוסיף כי במסגרת פעילות משרדו "אנחנו מובילים מאבק במסע הדה לגיטימציה כנגד ישראל וחלק ממאבק זה הוא ליזום ביקורים של משפיענים בתחומים שונים ובהם תחום הספורט".

את דבריו חיזק שר התיירות יריב לוין שהוסיף "שחקני הפוטבול הם מקור השראה עבור תושבי ארצות הברית כולה. אני בטוח שבעקבות החוויות שיעברו השחקנים בארץ ולאחר שייחשפו לאתרי התיירות הייחודים ולאווירה, הם יהפכו לשגרירי תיירות נאמנים של ישראל. משרד התיירות מארח את הקבוצה כחלק ממדיניות קידום תיירות הספורט, שהפכה למנוע צמיחה תיירותי בכל העולם. ביקורה של משלחת זו, בסמיכות לאירוע הפוטבול הגדול בעולם "הסופרבול האמריקאי", תעצים את חשיפת המוצר התיירותי הישראלי לעשרות מילוני העוקבים של השחקנים ברשתות החברתיות".

האוהדות והאוהדים מוזמנים להתחיל להתכונן!