mako
פרסומת

כיצד מייצרים את חומרי ההסברה הכי טובים עבור ישראל?

ביקרנו בטכניון במרתון "אייהאק" ראשון מסוגו, בו יותר ממאה משתתפות ומשתתפים עבדו במשך 44 שעות על מיזמי הסברה לטובת שיפור תדמית ישראל בעולם וזאת באמצעות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת

ניצן סניור שניאור
Love Israel
פורסם:
הקישור הועתק

"רוצים לשפר את תדמית ישראל בעולם? להילחם בחרם ובדה-לגיטימציה? לחשוף את שקרי ה-BDS? הצטרפו אלינו!", כך נכתב במודעות הפרסומת לאירוע ייחודי וראשון מסוגו שהתקיים בחודש אוגוסט בטכניון, חיפה. iHack, ההאקתון ההסברתי הראשון, בהובלת הטכניון, רפאל, מכון ראות וארגון StandWithUs, התקיים במשך שלושה ימים בפקולטה להנדסה בטכניון, כאשר יותר ממאה משתתפות ומשתתפים הגיעו לתרום להסברה הישראלית - בהתנדבות מלאה. סטודנטים, מתכנתים, אנשי חינוך וכמובן הסברה התקבצו לעבודה מרוכזת בקבוצות, בסיומה הוכרזו המנצחים אשר ייצרו את המיזמים המוצלחים ביותר. יצאנו לראות איך זה נראה באמת:

השתתפו בהכנת הסרטון:

צילום: לירון לוי

עריכה: רונה ליר ברזילי

הפקה: מורן שלו, דנה כלדיאן, עירית צוקר

מראיינת: ניצן סניור שניאור