השחקן הוותיק והאהוב מורגן פרימן זכור לכולנו משוברי קופות מצוינים כמו "חומות של תקווה", "ברוס הגדול מכולם" ו"האביר האפל". בתקופה האחרונה עוסק פרימן בפרויקט חדש והוא סדרה תיעודית בשם "סיפורו של אלוהים", שחוקרת שאלות הקשורות לדתות השונות ולמקומו של אלוהים בהן. באוקטובר האחרון אפילו הגיע לישראל לצילומים בכותל ואמש שינה את תמונת הפרופיל שלו בפייסבוק לתמונה על רקע ירושלים, עם הכיתוב "Jerusalem" וההאשטאג StoryofGod# כאלמנט שיווקי לסדרה. 

בדומה לז'אן קלוד ואן דאם שזכה למתקפות אנטי ישראליות בעמוד הפייסבוק שלו כאשר הביע אהבה לישראל בביקור כאן רק לפני שבועיים - גם פרימן קיבל מיד אלפי תגובות אנטי ישראליות המבקרות אותו על ההגעה לישראל והתמיכה שמוצגת באמצעות שינוי תמונת הפרופיל. יחד עם זאת המתקפה לא באמת קשורה למהות פעולתו של פרימן - אלא היא תגובה מוכרת וידועה של פעילי BDS נגד ישראל, כאשר ישראל מאוזכרת בצורה חיובית ברשת, לא משנה היכן ולא משנה על ידי מי.

התגובות נגד פרימן כללו שיוך של ירושלים למדינת פלסטין ולא לישראל תוך מחיקת קיומה של ישראל, וכן התייחסויות למוסלמים וליהודים במאבק הדתי ביניהם. הדיונים הארוכים כוללים מאות ואלפי תגובות שעוסקות בסכסוך הישראלי-פלסטיני והיהודי-ערבי מזוויות מבט רבות. 

אך לאור המתקפה נגד ישראל, הגולשים הישראלים לא נשארו חייבים. פעילי רשת בולטים למען ישראל כמו לב סולודקין, שרית שץ, שי אלפסי ומוחמד זועבי, כתבו תגובות תומכות בעמוד של פרימן שזכו לתמיכה רבה. הגולשים ברכו אותו על הגעתו לישראל, בידיעה שכמות תגובות רבה היא זו שמסמלת את הניצחון ב"קרב" הנוכחי.

חשוב לזכור שלמרות הקריאות לחרם, יש גם אמנים רבים שמביעים תמיכה בישראל. אמנם הלחצים מטעם פעילים אנטי ישראליים רבים ואינטנסיביים, אך ניתן בהחלט להתמודד איתם - בעיקר באמצעות חשיפת השקרים שהם מספרים עלינו. הפוסט של פרימן זכה למעל 340 אלף לייקים ויותר מ-5,000 שיתופים. אנו מזמינים אתכם לתמוך בפרימן ולהשיב לו אהבה ברשת. 

>> עשו לנו לייק בפייסבוק והישארו מעודכנים בסיפורים הכי חמים!

>> כל האמת על ה-BDS