קבוצת הסטודנטים הגדולה והפעילה ביותר בקמפוסים בארה"ב - (SJP (Students for Justice in Palestine, ליקטה רשימה של כל הסטודנטים היהודים בקמפוסים השונים, כך לפי דיווח של אתר Times of Israel שהתפרסם אמש.

האתר מדווח כי הקבוצה הכינה רשימות של כל הסטודנטים היהודים הנמצאים בקמפוסים בצפון ארה"ב, ובהן כתובת המעונות שלהם, מה שגרר גל חששות בקרב הסטודנטים. הדיווח על כך הגיע לוועדת החוץ והביטחון של הכנסת, כאשר יו"ר הוועדה, ח"כ אבי דיכטר, אמר כי "ישראל מחויבת להגן על כל יהודי ויהודי באשר הוא".

ממשרד החוץ נמסר כי "אם ידיעה זו נכונה, הדבר מטריד מאוד ומזכיר ימים חשוכים בהיסטוריה האנושית. מעבר לכך, הדבר חושף את פרצופם האמיתי והאנטישמי של ארגוני ה-BDS אשר טובתם של הפלסטינים והגעה להסדר שלום אינם עומדים בראש מעייניהם, כמו רדיפה ופגיעה בישראלים ויהודים באשר הם".

תגובת ארגון StandWithUs ישראל לדיווח: "אם המידע לגבי הרשימה יתברר כנכון, ארגון SJP יהיה חייב לתת את הדין על הפעילות האנטישמית הזאת. רשימה כזו מוכיחה שוב שהגבול בין אנטי-ציונות לאנטישמיות כמעט ולא קיים. ארגון SJP במשך שנים מקדם פעילות הגובלת באנטישמיות ואחראי לכל החלטות החרם על ישראל שעוברות בקמפוסים בצפון אמריקה. צעד כזה חושף את פרצופם האמיתי ואנו מקווים שזה יוביל להתנגדות של אוניברסיטאות לפעילות של ארגון זה בקמפוסים".

פוסט טיפוסי מתוך עמוד הפייסבוק של SJP המאשים את ראש הממשלה נתניהו ברצח עיתונאים בעזה:

אנו נמשיך לעקוב ולדווח על התפתחויות בנושא.

מקור

ערוץ LOVE ISRAEL מזמין אתכם להמשיך ולדווח לנו במייל: nitzan.senior@mako.co.il