בסרטון שהפך ויראלי בימים האחרונים והתפרסם בעמוד הפייסבוק של אל ג'זירה, נראה מתאבק איראני שממרר בבכי בפני מאמנו, כאשר האחרון מבשר לו שעליו לוותר על המשחק הבא שלו - כי איראן שונאת את ישראל. למעשה המתאבק הצעיר יצטרך להעמיד פני פצוע כדי שלא יתמודד מול המתחרה הישראלי. 

 

 
בסרטון נראה המאמן המנחה את הילד לא להתחרות בעודו מחזיק שקית קרח על ידו. "אני שם לך קרח על היד כך שתיראה פצוע", אומר לו. הילד ממשיך לבכות והמאמן מוודא שהוא מבין את הסיטואציה. הוא מתחנן "ללכת אל המזרון", ולממש את המטרה לשמה בא - להתחרות, אבל ברור לכולם כיצד הסיפור הזה ייגמר. 
 
עידו דניאל, ראש התכנית למאבק באנטישמיות בהתאחדות הסטודנטיות והסטודנטים הארצית (ואף כותב בערוץ) מסר כי "כך נראית אנטישמיות ממוסדת. זו טקטיקה נפוצה בה משתמשים ספורטאים מוסלמים וערבים כדי להימנע מהתמודדות מול ישראל". 
 
רק לפני שבועיים סערו הרוחות לאחר שהג'ודאי המצרי סירב ללחוץ את ידו של המדליסט אורי ששון בתום הקרב ביניהם. אמנם קשה לראות כיצד הספורט, שאמור להיות נקי ואובייקטיבי הופך לזירה של היאבקות פוליטית, אך כנראה שבעידן הנוכחי הגבולות מיטשטשים. השנאה הזו הפכה להיות רשמית, והיא גלויה ולא הוגנת. ספורטאיות וספורטאים צעירים נפגעים בשל ניצחון הבורות והזעם על ההיגיון והאנושיות. בסופו של דבר - הם רק רוצים להתחרות, אך לצערנו הרוח הספורטיבית לא מנצחת. 
 
תודה רבה לאבי מאיר על הסיוע בהכנת הידיעה